Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop voor werk. Hopelijk kunnen jullie me verder op weg helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik werk vaak op afstand en wil de laptop gebruiken om via citrix remote te werken. Mijn huidige laptop trekt dit niet (lange laadtijden, vaak vastlopen). Daarnaast regulier gebruik (internet, mailen) en office suite (word, excell, etc.) en misschien wat Netflix. Ook zou het top zijn als ik zo nu en dan een ouder spelletje kan spelen (denk hierbij aan Civilization 6).
Wat is je budget?
Erg optimistisch zou ik rond de 500 euro willen uitgeven (liefst nog lager). Budget is belangrijker dan de mogelijkheid om een spel te spelen. Prio is werk op afstand.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij blijft voornamelijk thuis, maar zo nu en dan meenemen in de rugtas zonder een hernia op te lopen is ook wel fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee. Heb hiervoor voornamelijk Apple producten gehad, maar wil graag terug naar een (mijns inziens) intuïtievere OS zoals Windows.
Ik dacht zelf aan de Lenovo IdeaPad 5:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81W4006GMB, Azerty toetsenbord)
Incl. gaming eventueel de Acer Swift 3 (600e bij bol.com):
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-42-R2MP.
of de Aspire (al moet ik dan wat inleveren qua cpu) :
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-42-R9VG
Ik ben op zoek naar een laptop voor werk. Hopelijk kunnen jullie me verder op weg helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik werk vaak op afstand en wil de laptop gebruiken om via citrix remote te werken. Mijn huidige laptop trekt dit niet (lange laadtijden, vaak vastlopen). Daarnaast regulier gebruik (internet, mailen) en office suite (word, excell, etc.) en misschien wat Netflix. Ook zou het top zijn als ik zo nu en dan een ouder spelletje kan spelen (denk hierbij aan Civilization 6).
Wat is je budget?
Erg optimistisch zou ik rond de 500 euro willen uitgeven (liefst nog lager). Budget is belangrijker dan de mogelijkheid om een spel te spelen. Prio is werk op afstand.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij blijft voornamelijk thuis, maar zo nu en dan meenemen in de rugtas zonder een hernia op te lopen is ook wel fijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee. Heb hiervoor voornamelijk Apple producten gehad, maar wil graag terug naar een (mijns inziens) intuïtievere OS zoals Windows.
Ik dacht zelf aan de Lenovo IdeaPad 5:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81W4006GMB, Azerty toetsenbord)
Incl. gaming eventueel de Acer Swift 3 (600e bij bol.com):
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-42-R2MP.
of de Aspire (al moet ik dan wat inleveren qua cpu) :
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-42-R9VG