Toon posts:

DDR Chipset... welke is nou de beste ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan binnekort een amd ddr systeem ineen te prutsen, maar welke chipset is nu de beste ? AMD 760, KT266, SiS 735 of de Ali magik1 ?
en dan nog... was een van de betere low-buget moederborden ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees allereerst eens de DDR review op www.tweakers.net, want daar worden de chipsets behandeld. Verder zijn er de afgelopen dagen al aardig wat topics hier over geweest. Ik laat deze topic wel open om een uitgebreide DDR topic te krijgen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 23:17 schreef Exirion het volgende:
Lees allereerst eens de DDR review op www.tweakers.net
precieze url= http://www.tweakers.net/reviews/240 :)

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
AMD760 of SiS

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:29

Lordy79

Fundamentalist

AMD 760
KT266
SiS 735
Ali magik1 ?

Ali is goedkope meuk
SiS heb ik weinig vertrouwen in omdat het SiS is, maar heb 'm nog niet zien draaien.
AMD 760 vind ik erg stabiel en redelijk snel.
KT266 vind ik iets minder stabiel (is een gevoel en hogere uitval in onze winkel dan AMD 760) maar wel het snelst.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Hoelang wil je nog wachten? Na veel reviews lezen heb ik gekozen voor een amd 760 (epox 8K7A+) snel en stabiel.Minder snel dan de kt266 nu maar die krijgen ze ook wel weer stabiel.
Maar ja de niewe amd haalt weer meer uit je ddr zeggen ze...

Verwijderd

Topicstarter
nja... ik kan wachten totdat ik mn amd k6-2 heb verkocht... maar dat ali brak is... (mn arme p5a) daar bennik nu ook achter.. tja en die sis chipset, tis redelijk snel aan de reviews op tom te zien.

amd en via chips zijn wel gelijk een stuk duurder en soms nog langzamer als de sis chip (alle beetjes helpen) en daarom ben ik misschien van plan om een ECS k7s5a te kopen voor maar 190 piek (das dus echt niks ja)
Pagina: 1