Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gebruik van Pages

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Wim van Rij
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 15-09 11:58
Bij het gebruik van Pages op een I-pad pro met smart keybord gaan door een handeling de cursor toetsen niet meer werken in de tekst. Welke handeling ik deed weet ik niet te bedenken. Zij werken alleen nog om door de diverse functies te scrollen. Met geen mogelijkheid is dit te veranderen. Ook niet door de diverse instellingen van pages of andere instellingen.

Appel support gevraagd. De enige oplossing die zij aangaven En voorhanden hadden is om alle instellingen van de I-Pad te herstellen. Dit werkte ook wel maar is natuurlijk niet de oplossing. Dit betekent namelijk dat je alles opnieuw moet configureren. Zelfs je e-mail instellingen zijn weg.

- De vraag is natuurlijk is dit een dood ordinaire bug!?
- Heeft iemand dit ook ervaren?
- En zo ja wat is de oplossing?

• enverlin
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Dus je hebt het alleen in Pages? Met MS Word heb je geen problemen?
En na een nieuwe installatie werkt het wel goed, maar door die specifieke actie vervolgens weer niet?

Ik kan er zeer weinig over vinden op Google.
Dit lijkt enigzins gerelateerd:
https://discussions.apple.com/thread/250722473

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True