Toon posts:

CineMaster 3.0C Hardware DVD & Win2k werkt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zo blij, zo blij....
Na een jaar puffen, zweten en puzzelen is er nu een eind gekomen aan het niet kunnen afspelen van mijn DVD's! >:)

Ik heb een Delletje XPS T500 met hardware dvd decoder (CineMaster 3.0C) en Diamond Viper V770D Ultra. Dit in combinatie met Windows 2000 wilde maar niet werken (gaf een melding over onjuiste resolutie, video mode en weet ik veel wat) :?. Na wat nadenken en prutsen nog eens op de diamondsite gekeken (www.diamondmm.com) voor de nieuwste drivers voor de Viper V770D. Deze worden niet door diamond geleverd en Win2k gebruikt de standaard drivers. Dit was dus het grote probleem! Na wat verder lezen bleek dat NVidia deze drivers wel had. Deze drivers geinstalleerd en draaien maar!!! :):):)

Waarom nu deze post? Om alle CineMaster/Diamond Viper/Dell gebruikers te laten weten dat DVD's afspelen dus wel degelijk lukt in Windows 2000. 8-)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

move naar [forum=11]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Nu enkel mn geluid nog....

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-04 17:14
ik doe Dimension support... lukte hier meteen om op een testlab de cinemaster aan de praat te krijgen onder 2k (ookal krijgt men er geen ondersteuning op). Welke soundcard gebruik je? TB montego 2?

Verwijderd

Topicstarter
Geluidskaart is SBLive met LiveWare geinstalleerd.
Welke videokaartdrivers heb je op die machine draaien? Ook die van NVidia? Ondanks mijn blijdschap heb ik sinds vandaag onverklaarbare hangers op onvoorspelbare momenten.... :'(

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-04 17:14
Die testlab is geformat en de viper kaart en sb live zijn helaas zoek (grijpgrage vingertjes van wat mensen) ;(
we krijgen binnekort wel weer nieuw spul dus dan kan ik het proberen.. we draaiden de detonator 3 (6.50 als ik me niet vergis) op dat systeem. Als de nieuwe spullen binnen zijn maak ik wel weer een testopstelling met die config. (kan helaas wel eventjes duren).
heb je de nieuwste drivers van je SB wel geinstalleerd? anders gewoon de standaard w2k driver proberen (vriend van mij had perfect geluid op zijn sblive totdat hij de creative drivers ging gebruiken)

Verwijderd

Topicstarter
Sgoed, laat me de bevindingen weten. Heb je die oudere drivers nog ergens liggen? Met de huidige detonator3 drivers krijg ik onverklaarbare hangers (op een willekeurig moment, zonder foutmelding of wat dan ook)

Drop me anders even een mailtje met daarin wat gegevens.
Pagina: 1