Beste allen, om mijn huidige systeem dat inmiddels zo'n 6 jaar oud is van een upgrade te voorzien zou ik graag wat input ontvangen.
Ik heb deze setup in een vergelijkbaar topic langs zien komen, maar ik zou graag voor een 32GB systeem gaan, of is dit echt onzin? (gebruik: gaming/multimedia). - De videokaart ga ik in de toekomst aanschaffen, vandaar dat ik die niet in de lijst heb staan.
Daarnaast heb mij in mijn eerste orientatie ook laten leiden door het Best Buy Guide systeem, alleen ben ik niet zo weg van RGB op mijn apparaten.
Is er een vergelijkbaar - qua prestaties - setje te vinden zonder RGB dat bijzonder goede value for money biedt?
Misschien dat ik strict genomen mijn Powersupply nog kan overzetten uit mijn oude systeem, maar wellicht is het geen slecht idee om deze ook te vernieuwen, gezien de leeftijd.
Ik zoek een?
Game & Multimedia systeem - exclusief videokaart
Wat is je budget?
Tot 700,- Bovenstaande lijst is exclusief videokaart, deze ga ik nog van mijn oude systeem overzetten, en op den duur zet ik er aan andere in. Deze hoeft nu niet mee te worden gerekend.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ben in het verleden wel altijd fan van Asus geweest, maar dit is geen must..
Ik heb deze setup in een vergelijkbaar topic langs zien komen, maar ik zou graag voor een 32GB systeem gaan, of is dit echt onzin? (gebruik: gaming/multimedia). - De videokaart ga ik in de toekomst aanschaffen, vandaar dat ik die niet in de lijst heb staan.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 131,05 | € 131,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 57,38 | € 57,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 372,43 | ||
Daarnaast heb mij in mijn eerste orientatie ook laten leiden door het Best Buy Guide systeem, alleen ben ik niet zo weg van RGB op mijn apparaten.
Is er een vergelijkbaar - qua prestaties - setje te vinden zonder RGB dat bijzonder goede value for money biedt?
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 160,36 | € 160,36 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 ARGB Plus | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 136,11 | € 136,11 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 99,23 | € 99,23 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 96,90 | € 96,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 745,50 | ||
Misschien dat ik strict genomen mijn Powersupply nog kan overzetten uit mijn oude systeem, maar wellicht is het geen slecht idee om deze ook te vernieuwen, gezien de leeftijd.
| 1 | Voedingen | Corsair HX750W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 188,79 | ||
Ik zoek een?
Game & Multimedia systeem - exclusief videokaart
Wat is je budget?
Tot 700,- Bovenstaande lijst is exclusief videokaart, deze ga ik nog van mijn oude systeem overzetten, en op den duur zet ik er aan andere in. Deze hoeft nu niet mee te worden gerekend.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ben in het verleden wel altijd fan van Asus geweest, maar dit is geen must..