Weet iemand hier ook of er ook een patch is (of dat er plannen zijn om die te maken) om Max Payne in multi te spelen??? Is nl wel super kewl spelletje, maar in multi zou ie nog kewler zijn...
ik denk het niet.....
verwacht wel mods enz
verwacht wel mods enz
Er schijnt wel een multiplayer code bij te zitten, maar die wordt iig nog niet gebruikt.
Multiplayer kan wel, maar dan zonder bullettime, misschien wel leuk als ze dat wel mogelijk maken voor mods
Multiplayer kan wel, maar dan zonder bullettime, misschien wel leuk als ze dat wel mogelijk maken voor mods
Ha dat is goed nieuws DarkShadow.
Maar ik vroeg me al af hoe je in godsnaam bullettime wil implementeren in multiplayer...
Als dat dus niet kan gaat wel één van de gaafste aspecten van het spel eraan natuurlijk.
Maar ik vroeg me al af hoe je in godsnaam bullettime wil implementeren in multiplayer...
Als dat dus niet kan gaat wel één van de gaafste aspecten van het spel eraan natuurlijk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
haha als 1 iemand bullittime activeert, 'lagt' de rest die op de server zit. 
dus ik ben bang dat het niet echt mogelijk zal zijn
dus ik ben bang dat het niet echt mogelijk zal zijn
Verwijderd
mischien met een timer net als die matrix mod voor Unreal Tournament om de zoveel minuten ineens slowmo was wel wijs !
Verwijderd
Lijkt me best irri eigenlijk... Ren je naar iemand toe, Sta je op het punt om hem een genade slag te geven, krijg je ineens slomo en kan diegene zich nog net omdraaien om jou neer te knallen om maar iets te noemen.Op vrijdag 10 augustus 2001 00:29 schreef LooneyD het volgende:
mischien met een timer net als die matrix mod voor Unreal Tournament om de zoveel minuten ineens slowmo was wel wijs !
Just face it, er bestaat geen manier om max payne zoals'ie nu is in Multiplayer te krijgen. Wel jammer idd...
Het kan wel, maar dan moeten ze voor multiplayer zoiets doen als in The opera mod voor Half-Life, wel duiken etc, maar geen bullet-time.
Ik denk dat dat heel moeilijk wordt want er zit geen code in voor multiplayer.. dus je moet als het ware dan een soort addon schrijven en ik denk niet dat de gewone gamer dat zo ff maakt
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
maar ook zonder bullet time zal het vet gaaf zijn denk ik.. dat duiken is echt fantastisch!
Je kunt het wel doen maar dan moet je het democratisch oplossen 
Dus als meer dan 50% in een gevecht is betrokken, of meer dan 50% op de server in de afgelopen 10 seconden op de rechtermuisknop heeft geklikt, maar dan kun je alleen maar een vaste tijd bullettime geven, dus verdienen zit er niet meer in.
Dus dat je na het gebruiken van bullettime, niemand het voor een bepaalde tijd kan gebruiken, tklinkt wel vaag volgens mij
Dus als meer dan 50% in een gevecht is betrokken, of meer dan 50% op de server in de afgelopen 10 seconden op de rechtermuisknop heeft geklikt, maar dan kun je alleen maar een vaste tijd bullettime geven, dus verdienen zit er niet meer in.
Dus dat je na het gebruiken van bullettime, niemand het voor een bepaalde tijd kan gebruiken, tklinkt wel vaag volgens mij
En wat nou als je bullettime doet dat het alleen bij jou werkt........ neeeh gaat niet werken
Pagina: 1