In mijn zoektocht naar een nieuwe tweedehands TV is mijn oog gevallen op een Philips 48PFS8109, welke ik voor een leuk prijsje kan kopen (150 euro). Heb de T.net review bekeken, en hoewel deze een laag cijfer geeft, is een grote factor de destijds hoge prijs en hoge inputlag - beiden voor mij nu niet interessant (wil hem enkel voor film kijken gebruiken). Puntje dat me wel wat tegenstaat is de brakke software (vooral omdat de verkoper zegt dat zo nu en dan de TV bevriest wanneer je de settings in duikt, en dan is een herstart nodig).
Ik dacht laat ik eens kijken naar updates die beschikbaar zijn, en nu zie ik op de Philips website dat er vrij recent nog een upgrade is uitgebracht. Het word me uit de release notes echter niet duidelijk of hier ook een Android upgrade bij heeft gezeten in het verleden, en of dit echt toepasbaar is op deze TV - welke TV fabrikant brengt 6 jaar na release nou nog een update uit? Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan bevestigen? Alvast bedankt
Ik dacht laat ik eens kijken naar updates die beschikbaar zijn, en nu zie ik op de Philips website dat er vrij recent nog een upgrade is uitgebracht. Het word me uit de release notes echter niet duidelijk of hier ook een Android upgrade bij heeft gezeten in het verleden, en of dit echt toepasbaar is op deze TV - welke TV fabrikant brengt 6 jaar na release nou nog een update uit? Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan bevestigen? Alvast bedankt
When life throws you a curve, lean into it and have faith!