Beste Operator?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 17:41
Hee, luitjes...

Ik vorig jaar een abbonement afgesloten voor mijn GSM. Dit was bij Telfort. Het eerste half jaar was het super, ik had overal bereik en sms'de voor 25 cent. Dit kwam doordat Telfort samenwerkte met Libertel. Wanneer je met Telfort dus geen bereik had kon je via Libertel bellen. En dit kan NU dus niet meer. En ik sta op het punt een nieuw abbonement af te sluiten.

In de eerste plaats dacht ik aan Libertel, maar deze is vrij prijzig, qua SMS en abbonementskosten. Daarna dacht ik aan BEN. Wat is volgens jullie de beste operator? Qua prijs, bereik en service.

If you see me running, try to catch up

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 23:01 schreef Oozie het volgende:
Hee, luitjes...

Ik vorig jaar een abbonement afgesloten voor mijn GSM. Dit was bij Telfort. Het eerste half jaar was het super, ik had overal bereik en sms'de voor 25 cent. Dit kwam doordat Telfort samenwerkte met Libertel. Wanneer je met Telfort dus geen bereik had kon je via Libertel bellen. En dit kan NU dus niet meer. En ik sta op het punt een nieuw abbonement af te sluiten.

In de eerste plaats dacht ik aan Libertel, maar deze is vrij prijzig, qua SMS en abbonementskosten. Daarna dacht ik aan BEN. Wat is volgens jullie de beste operator? Qua prijs, bereik en service.
Ik heb een abonoment bij ben,
en ben nog geen 1 keer onberijkbaar geweest.
Dus ik voel me hier wel lekker, maar mijn abonoment verloopt bijna en dan neem ik verschijnlijk tocj weer een nieuwe Ben® abonoment.
Of kpn moet met extreem "goede" deal komen B-)

success met kiezen, ik denk dat als ik nu abonoment af zou moeten sluiten zou ik Ben® doen :P

Verwijderd

Ik heb alleen maar libertel ervaring en ja ze zijn wat duur maar ik ben nog nooit tegengekomen dat ik niet kon bellen mijn vriendin heeft daar in tegen ben en die maakt het redelijk vaak door zelfs bij haar in huis. Waar ik dus totaal geen probleem heb zelfs vol bereik.

Verwijderd

BEN ??? ZEKER NOOIT NEMEN! Mijn vrienden hebben ook Ben. Ben Berijkbaar ofzo. Ik noem het nu Ben Zuigt. Want ze hebben echt nooit en nergens bereik!!!

Ik zal Telfort nemen :P:P:P! die heb ik nu.
OVERAL berijk nooit moeite ofzow. Keb ook bereik in de trein enzo.

Ik zou KPN nemen. Die is nu wel goed en heel erg goed bereikbaar! Altijd en overal.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Gebruik search alsjeblieft, dit is al zooo vaak voorgekomen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.