Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01-2021
Mijn vraag
Dag, ik wil mijn accu vervangen van mijn Surface pro 5 (2017) core i5 tablet pc van microsoft. In de regio Groningen. Weet iemand een vakkundig en betrouwbaar adres?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Surface pro 5 core i5 (2017) met Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nog geen goed adres gevonden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenv1234
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-05 08:12
Ik weet niet hoe handig je zelf bent maar het is gemakkelijk zelf te doen.
Als je het niet aandurft kan ik ook voor je kijken of ik het voor je kan doen, Ik woon toch in de buurt.
Heb nog wel wat 5 series liggen met alleen een defect scherm, dus daar kan de accu uitgehaald worden :)

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Microsoft kan gewoon een out of warranty repair doen? Men hanteert hier gewoon vaste prijzen voor. 020-5001500.

[ Voor 35% gewijzigd door Trommelrem op 16-09-2020 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01-2021
Heb via via een adres gevonden via Vistarepair. Momenteel in reparatie. Zal nog bericht sturen hoe het gegaan is. Heb meerdere reparatie video's gezien van de pro 5. Ifixit scoort zelfs 1/10. Slecht zelf te repareren en hoge kans op fouten. Vooral het scherm en beschadiging antenne kan al fout gaan. En accu is onhandig geplaatst voor makkelijke vervanging. Erg jammer dat de Surface Pros zo slecht te repareren zijn.
Heb geprobeerd viaout of warranty repair. Maar het is allemaal afstandelijk, geen service medewerker die ik kan spreken. Alleen verwijzing om op de post naar de VS te doen. Voelt allemaal niet pluis en quasi aan.

@Trommelrem. Hoe bent u aan het nummer gekomen. Ik kon op de Microsft website nergens iets vinden. Ik ben op de website steeds terugherleid naar dezelfde pagina met virtuele botchat, maar die kon mij ook geen nummer geven.

[ Voor 35% gewijzigd door Wevenhuis op 27-09-2020 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
@Wevenhuis ik ben benieuwd naar je ervaring, ik heb zelf een Surface Pro 5 die eerder deze week stopte met opladen en ook met een nieuwe lader niet meer wil opladen. Via de MS website kom ik ook vast te zitten in het netwerk aan chatbots, faq verwijzingen en het plaatsen van een service order lukt niet omdat ik niet voorbij onderstaande pagina kom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qs-tzno_x-fjT06FtsYLtKnhLH0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Kyyv2xEDkZYbaeYmJwR2a0K.png?f=fotoalbum_large

Heb jij vooraf aangegeven wat je vervangen wilde hebben of gegokt dat het de batterij is en niet de laadconnector?