• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-05 18:48
Dag Tweakers,

Momenteel ben ik bezig met een Kickstarter campagne voor een vriend op te maken en op te zetten.

Het gaat hem over uiterst mobiele standing desks, die je onder meer met een zuignap aan het raam kan hangen.

Wat vinden jullie van de huidige Kickstarter pagina? Lijkt een Notadesk iets wat jullie kunnen gebruiken? Graag feedback!

spam is niet de bedoeling.

Groet!

Otto

[Voor 12% gewijzigd door Ardana op 14-09-2020 15:04]

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:57
Wat is de rede dat er een kickstarter van gemaakt is aangezien het product kennelijk al op de Belgische markt wordt verkocht?

We already tested the products on the Belgian market, and have a stock of the products in our warehouse. As we already sold over 500 Notadesks, we are sure we have already gone through most delays and quality problems. If any difficulties arise, we'll communicate openly about our issues.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben sceptisch tegenover de zuignap-variant (de Notadesk), aangezien ik vrij slechte ervaringen heb met zuignappen. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat ik nooit een zuignap-ding heb gehad die iets heel zwaars moest dragen en van degelijke kwaliteit was. Het ging nooit verder dan een telefoonhouder, handdoekhouder en fotolijstje etc. Maar keer op keer werd ik teleurgesteld (dat het na enkele dagen/weken van het raam afdonderde).

Het ding op de kickstarterpagina zal allicht van betere kwaliteit zijn en het idee is best aardig, maar ik heb er wel wat vraagtekens bij.

Allereerst vraag ik me af hoe vaak je bij een raam kan (en wil) staan.

Los daarvan zou ik de fabrikant willen aanraden om met beter "bewijs" te komen van de kwaliteit van de zuignap. Het filmpje met de klimmende man is leuk, maar gaat voorbij aan de use-case.
Ik kan het niet met de juiste termen uitleggen, maar ik denk dat een zuignap betrouwbaarder/krachtiger is zolang je dichtbij het oppervlak blijft waar 'ie aan plakt.
Een laptop hangt verder van het raam vandaan (en hangt zo te zien onder een hoek), waardoor hij mogelijk zelfs meer kracht kan uitoefenen dan een voet die er direct opstaat (hefboom-effect?), vooral als je ook de neiging hebt een deel van je armen op het tafeltje te laten rusten.

Ik zou niet zo snel overtuigd zijn. Pas bij 2 of meer zuignappen is het voor mij (gevoelsmatig) veilig genoeg om m'n dure laptop op zo'n tafeltje neer te leggen.

edit: de tripod vind ik overigens een stuk interessanter.

• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-05 18:48
dylan111111 schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:55:
Wat is de rede dat er een kickstarter van gemaakt is aangezien het product kennelijk al op de Belgische markt wordt verkocht?

We already tested the products on the Belgian market, and have a stock of the products in our warehouse. As we already sold over 500 Notadesks, we are sure we have already gone through most delays and quality problems. If any difficulties arise, we'll communicate openly about our issues.
Reden voor de Kickstarter is vooral uit te bereiden tot ook buiten de Benelux markt, zeker aangezien het product voor thuiswerkers is bedoeld, en de huidige periode dus een ideale window is.
Gitarist schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:56:
Ik ben sceptisch tegenover de zuignap-variant (de Notadesk), aangezien ik vrij slechte ervaringen heb met zuignappen. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat ik nooit een zuignap-ding heb gehad die iets heel zwaars moest dragen en van degelijke kwaliteit was. Het ging nooit verder dan een telefoonhouder, handdoekhouder en fotolijstje etc. Maar keer op keer werd ik teleurgesteld (dat het na enkele dagen/weken van het raam afdonderde).

Het ding op de kickstarterpagina zal allicht van betere kwaliteit zijn en het idee is best aardig, maar ik heb er wel wat vraagtekens bij.

Allereerst vraag ik me af hoe vaak je bij een raam kan (en wil) staan.

Los daarvan zou ik de fabrikant willen aanraden om met beter "bewijs" te komen van de kwaliteit van de zuignap. Het filmpje met de klimmende man is leuk, maar gaat voorbij aan de use-case.
Ik kan het niet met de juiste termen uitleggen, maar ik denk dat een zuignap betrouwbaarder/krachtiger is zolang je dichtbij het oppervlak blijft waar 'ie aan plakt.
Een laptop hangt verder van het raam vandaan (en hangt zo te zien onder een hoek), waardoor hij mogelijk zelfs meer kracht kan uitoefenen dan een voet die er direct opstaat (hefboom-effect?), vooral als je ook de neiging hebt een deel van je armen op het tafeltje te laten rusten.

Ik zou niet zo snel overtuigd zijn. Pas bij 2 of meer zuignappen is het voor mij (gevoelsmatig) veilig genoeg om m'n dure laptop op zo'n tafeltje neer te leggen.

edit: de tripod vind ik overigens een stuk interessanter.
Die zuignap is echt wel ander materiaal. Hoewel ik wel altijd zou aanraden om voor het werken met de lever de vacuum eens te checken.
Door de steun onderaan, transformeert de kracht naar een trekkracht voor de zuignap. Het geeft een heel stevig gevoel.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee