Mijn vraag
[ Voor 97% gewijzigd door Stoeptegel5 op 18-06-2025 16:05 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Stoeptegel5 op 18-06-2025 16:05 ]
[ Voor 18% gewijzigd door HKLM_ op 14-09-2020 14:28 ]
Cloud ☁️
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb geen herstelpuntMAX3400 schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:24:
Restore Point terugzetten?
[ Voor 8% gewijzigd door Bastiaan op 14-09-2020 14:26 ]
[ Voor 18% gewijzigd door HKLM_ op 14-09-2020 14:28 ]
Cloud ☁️
Het heet Citrix Workspace en tussen de bestanden staan allemaal snelkoppelingen zoals 'selfservice plugin' en 'receiver'.Rolfie schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:25:
Dit ziet er redelijk uit, als een afscherming van je computer door een IT beheerder.
Ik heb niet een vermoeden dat de Citrix software dit gedaan heeft, maar thinscale zou dit wel eens heel goed kunnen doen.
Citrix kan ik begrijpen waarom je dit nodig hebt, (even extra check: welke Citrix software heb je exact geïnstalleerd?).
Hoe kwam je aan thinscale? Of moest je ook ergens iets invullen (bedrijfsserver, bedrijfs mail adres?).
Ik zou in ieder geval eens contact met de IT afdeling opnemen.
Dank je, het werkt!HKLM_ schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:27:
Kijk eens in het register op deze key er is
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\ SettingsPageVisibility
Die zorgt dat een en ander (geblokkeerd is) deze kan je veilig verwijderen als die er is.
Dan zal dit hem niet zijn. Dit is vrij normale software.Stoeptegel5 schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:29:
Het heet Citrix Workspace en tussen de bestanden staan allemaal snelkoppelingen zoals 'selfservice plugin' en 'receiver'.
Waarschijnlijk krijg je momenteel een configuratie gepusht die voor Interne machines gedacht is. Daar is dat soort configuratie namelijk normaal.Thinscale moest ik installeren voor het werk dat ik doe voor de GGD.
En inderdaad ik zal IT even bellen, zelf nog niet eens aan gedacht
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq