Sinds gisteravond geeft mijn telefoon opeens "System UI keeps stopping" als hij opstart, en krijg geen launcher/etc.
Enige optie die de telefoon zelf geeft is reset to factory waar ik niet echt trek in heb, dagen klooien om alle apps en settings terug te zetten...
Bootproces is ruwweg:
Telefoon aan
Krijg de irritante opstartune
Moet Encryptie-swipe wachtwoord doen.
Nog een keer de tune.
<duurt langer dan normaal>
"System UI keeps stopping" met als optie App info en Close app.
Krijg even later ook de vraag welke launcher ik wil, maar waar ik op klik heeft geen effect.
Nog later start no-root firewall op, maar vanuit die opties kan ik ook niks bereiken.
Wat ik al geprobeert heb:
- Safe boot: Geen verschil
- Via de App info de cache van System UI leeggemaakt, geen verschil, kan helaas ook niet vanaf daar naar andere apps komen.
- Recovery mode werkt wel, maar lijk daar niks zinnigs te kunnen doen.
- SD/simkaarten eruit, maakt ook geen verschil.
- Adb gestart met de telefoon 'opgestart', werkt maar "device unauthorized" en blijkbaar is het deel wat de pop-up op je scherm geeft om toegang te geven ook stuk.
- Mtp staat niet standaard open en de pop-up daarvoor komt ook niet.
Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat de opslag van de telefoon vol is, maar ik krijg niet genoeg toegang om dingen weg te kunnen gooien (behalve alles in 1x).
Iemand een idee om ietsjes meer toegang te krijgen, bijv adb key in orde krijgen of een gallery of file app aanroepen niet via de launcher zodat ik wellicht wat ruimte vrij kan maken?
Enige optie die de telefoon zelf geeft is reset to factory waar ik niet echt trek in heb, dagen klooien om alle apps en settings terug te zetten...
Bootproces is ruwweg:
Telefoon aan
Krijg de irritante opstartune
Moet Encryptie-swipe wachtwoord doen.
Nog een keer de tune.
<duurt langer dan normaal>
"System UI keeps stopping" met als optie App info en Close app.
Krijg even later ook de vraag welke launcher ik wil, maar waar ik op klik heeft geen effect.
Nog later start no-root firewall op, maar vanuit die opties kan ik ook niks bereiken.
Wat ik al geprobeert heb:
- Safe boot: Geen verschil
- Via de App info de cache van System UI leeggemaakt, geen verschil, kan helaas ook niet vanaf daar naar andere apps komen.
- Recovery mode werkt wel, maar lijk daar niks zinnigs te kunnen doen.
- SD/simkaarten eruit, maakt ook geen verschil.
- Adb gestart met de telefoon 'opgestart', werkt maar "device unauthorized" en blijkbaar is het deel wat de pop-up op je scherm geeft om toegang te geven ook stuk.
- Mtp staat niet standaard open en de pop-up daarvoor komt ook niet.
Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat de opslag van de telefoon vol is, maar ik krijg niet genoeg toegang om dingen weg te kunnen gooien (behalve alles in 1x).
Iemand een idee om ietsjes meer toegang te krijgen, bijv adb key in orde krijgen of een gallery of file app aanroepen niet via de launcher zodat ik wellicht wat ruimte vrij kan maken?