Hi allen, ik vroeg me af of jullie mijn probleem herkennen. Mijn IPhone 11 Pro verbreekt namelijk de USB verbinding met mijn pc. Ik wilde de foto's van mijn IPhone af kopiëren en dat bleek problematisch te werken. Steeds weer verbrekeekt de IPhone na max 1 minuut. Na wat testen blijkt het echt aan de telefoon zelf te liggen.
Wat werkte niet:
- PC op hoge prestaties zetten.
- Energie besparing op de USB root hub uit zetten (en al de andere USB xxx zaken).
- Andere PC gebruiken (AMD naar Intel).
- Andere snoer gebruiken (3 getest).
- Andere USB poort gebruiken.
Wat werkte wel:
IPhone koppelen en op kopiëren zetten en direct daarna YouTube aanzetten via WiFi en deze tijdens het kopiëren aan laten staan.
Herkent iemand dit issue?
Ik gebruik trouwens IOS 13.4.1 en ben niet van plan te upgraden.
Edit: De Ziggo Go app blijkt trouwens beter te werken. Bij gebruik van YouTube verbreekt de verbinding met de PC alsnog zodra er een reclame begint.
Wat werkte niet:
- PC op hoge prestaties zetten.
- Energie besparing op de USB root hub uit zetten (en al de andere USB xxx zaken).
- Andere PC gebruiken (AMD naar Intel).
- Andere snoer gebruiken (3 getest).
- Andere USB poort gebruiken.
Wat werkte wel:
IPhone koppelen en op kopiëren zetten en direct daarna YouTube aanzetten via WiFi en deze tijdens het kopiëren aan laten staan.
Herkent iemand dit issue?
Ik gebruik trouwens IOS 13.4.1 en ben niet van plan te upgraden.
Edit: De Ziggo Go app blijkt trouwens beter te werken. Bij gebruik van YouTube verbreekt de verbinding met de PC alsnog zodra er een reclame begint.
[ Voor 8% gewijzigd door Sparks.nl op 14-09-2020 12:56 ]