Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IPhone 11 Pro verbreekt USB verbindingen

Pagina: 1
Acties:

• Sparks.nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:00
Hi allen, ik vroeg me af of jullie mijn probleem herkennen. Mijn IPhone 11 Pro verbreekt namelijk de USB verbinding met mijn pc. Ik wilde de foto's van mijn IPhone af kopiëren en dat bleek problematisch te werken. Steeds weer verbrekeekt de IPhone na max 1 minuut. Na wat testen blijkt het echt aan de telefoon zelf te liggen.

Wat werkte niet:
- PC op hoge prestaties zetten.
- Energie besparing op de USB root hub uit zetten (en al de andere USB xxx zaken).
- Andere PC gebruiken (AMD naar Intel).
- Andere snoer gebruiken (3 getest).
- Andere USB poort gebruiken.

Wat werkte wel:
IPhone koppelen en op kopiëren zetten en direct daarna YouTube aanzetten via WiFi en deze tijdens het kopiëren aan laten staan.

Herkent iemand dit issue?
Ik gebruik trouwens IOS 13.4.1 en ben niet van plan te upgraden.

Edit: De Ziggo Go app blijkt trouwens beter te werken. Bij gebruik van YouTube verbreekt de verbinding met de PC alsnog zodra er een reclame begint.

[Voor 8% gewijzigd door Sparks.nl op 14-09-2020 12:56]

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

Canaria

4313-3581-4704

Heb je onder Settings - Touch ID & Passcode voor USB Accessoires de instelling "Allow access when locked" aan?

Dit zou pas na een uur effect moeten hebben maar ik heb weleens gemerkt dat de toegang via usb eerder belemmerd werd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Of de poort schoonmaken met een tandenstoker. Ik had vergelijkbaar met mijn 6s, xr en 10 pro.

Door in je broekzak pluis in de lightning poort viel wel eens de verbinding weg. Beetjes schoonmaken soms en klaar.

• Sparks.nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:00
Ik heb de instelling bij settings omgezet, dat ga ik zeker eens proberen.
Ik denk eigenlijk niet dat het viezigheid is want dan zou het ook niet werken met de Ziggo app aan.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True