Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meer hardware reviews na samengaan Hardware.Info

Pagina: 1
Acties:

• cleef
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:37
Goedemorgen,

Ik heb het gevoel dat er na het samengaan van Hardware.Info met \Tweakers.Net minder hardware reviews langskomen dan op Hardware.info het geval was. Op Hardware.Info was er (volgens mij) elke 4 a 5 dagen een "echte" hardware review (laptop, behuizing, monitor, Voedingen etc).

Op Tweakers zie ik (als ik naar het review overzicht kijk sinds begin september) daar toch minder een lijn in. We hebben de RTX preview gehad, de SERO review (TV, vind ik geen computer hardware) en de laptop review.

Ik hoop dat er toch iets meer (en iets meer gespreid) hardware reviews langs mogen komen in de toekomst. Juist voor iemand die daarin geïnteresseerd is valt het tot nu toe nog een beetje tegen (wat mij betreft tenminste, kan natuurlijk niet voor iedereen spreken).

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Er was ook nog reviews: AMD B550-moederborden - Negen borden tot 200 euro op de testbank

En later deze week is er natuurlijk de nieuwe GeForce review.

It takes two fools to argue.

• cleef
Ja dat is waar. Nuja misschien dat ik nodeloos pessimistisch ben ;-) maar het leek me op te vallen.

Zolang er de aandacht voor is ben ik blij :-)

En ja ben zeker benieuwd naar woensdag :)

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12:56

WoutF

Hoofdredacteur
En vergeet reviews: Supersnelle schermen - Zeven 240Hz-gamemonitoren van 27" getest niet ;)
En nog genoeg in de pijplijn de komende tijd :)

• cleef
Jullie hebben gelijk (heb zelfs ergens onder die schermen gereageerd hahah) |:( . Thanks voor de reacties. Het komt vast omdat sinds 9-9 er niets "nieuws" was wat me interesseerde. Waarmee ik niet zeg dat jullie niets hadden geplaatst (want dat was natuurlijk wel zo).

Nu ik erover nadenk kan ik me ook voorstellen dat de embargo verplaatsing van Nvidia ook wel wat met de planning heeft gedaan.

Lang verhaal kort: Blijf zo doorgaan :)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True