Hoe bouw ik mijn eerste gaming pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckSunr1se
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-09-2023
(jarig!)
Ik zoek tips voor een gaming pc
Ik heb nog nooit een gaming pc gebouwd. Waar moet ik specifiek op letten qua case, hardware, software, drivers, ... Is duurder altijd beter?

Wat is je budget?
+-2000

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar als ik het goed heb kan ik AMD voor zowel CPU als GPU links laten liggen?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In de eerste plaats gaming op een 1440 scherm (eventueel later upgrade naar 4K), en af en toe een videotje knippen van een vakantie (4K)

Beste antwoord (via Bl4ckSunr1se op 14-09-2020 09:31)

• WouterG1989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-11-2024
Ten eerste had je deze even in "Desktop aankoopadvies" moeten plaatsen.

Duurder is niet altijd beter, ligt er ook aan wat voor een games je gaat spelen. Misschien even iets meer info erbij. Als je dit topic in het juiste forum gedeelte had gestart had je ook net even de vragen in het standaard template gehad :)

Als ik jou was zou ik eerst even wat "huiswerk" doen door verschillende BBG door te lezen zodat je misschien al een idee krijgt wat je voor welke budget kan krijgen en waar je op moet letten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WouterG1989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-11-2024
Ten eerste had je deze even in "Desktop aankoopadvies" moeten plaatsen.

Duurder is niet altijd beter, ligt er ook aan wat voor een games je gaat spelen. Misschien even iets meer info erbij. Als je dit topic in het juiste forum gedeelte had gestart had je ook net even de vragen in het standaard template gehad :)

Als ik jou was zou ik eerst even wat "huiswerk" doen door verschillende BBG door te lezen zodat je misschien al een idee krijgt wat je voor welke budget kan krijgen en waar je op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckSunr1se
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-09-2023
(jarig!)
Hey Wouter, bedankt voor de opmerking. Ik sluit m dan hier af. Ik had de "desktop aankoopadvies" niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

@Bl4ckSunr1se dan sluit ik bij deze je topic hier. Vergeet niet DAA beleid te lezen voor je een nieuw topic maakt! :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Dit topic is gesloten.