Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James3
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Waarom is dit forum zo saai? Dit zijn de meest interessante tijden in fotografie-land. De 4 grote merken strijden om marktaandeel in mirrorless camera's (plus enkele lens-fabrikanten). De mirrorless markt was in juli meer dan 2x zo groot als DSLR. Sony brengt naar verwachting dinsdag een nieuw camera-type uit. Op andere forums leeft dit, hier niet... Zelfs in het Fujifilm-forum is de laatste reactie 1 week oud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik zou zeggen brand los en open een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James3
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Dat heb ik al gedaan. Typerend voor dit forum? Is er iemand die de vraag kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

James3 schreef op maandag 14 september 2020 @ 06:41:
Dat heb ik al gedaan. Typerend voor dit forum? Is er iemand die de vraag kan beantwoorden?
De interesse is er blijkbaar niet. Je laat het heel spannend klinken maar de cameramarkt is in tech termen heel erg klein. 99% wordt tegenwoordig met de telefoon gemaakt.

Als er ergens anders wel animo is, kan je daar toch lekker discussieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 10:15
Ik merk dat cameranieuws stervende is. De markt is verzadigd. De merken vechten om te overleven en de consument pakt steeds vaker zijn telefoon omdat die goed genoeg is. De markt krimpt dus ontzettend. Daarom ook niet vreemd dat er minder online activiteit is van fotohobbyisten. Er zijn nog steeds legio websites terwijl het aantal geïnteresseerden in cameranieuws afneemt. Je zult zien dat ook dit soort fora steeds meer niche worden en er een hoop verdwijnen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Steeds meer mensen kiezen voor gemak, waardoor de camera's op de smartphones sneller gebruikt worden dan een *insert camera*. Ook ik denk dat het steeds meer voor de hobbyist is en minder mainstream, "waarom een grote joekel mee, terwijl ik elke dag doe telefoon in mijn handen heb".

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:33
Als je wil praten over de cameramarkt in zijn geheel, of iets anders inhoudelijks, dan voel je vrij en open een topic. Maar op deze manier starten is geen weg naar een fatsoenlijk topic.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.