Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Google Home inbraakalarm

Pagina: 1
Acties:

• superpeter
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:11
hallo allemaal.

ik ben op zoek naar een inbraak alarm maar kom er niet goed uit.
daarom de vraag of iemand me kan helpen.
ik wil graag een inbraak alarm dat samen werkt met Google home.
als eerste wil ik weten of er überhaupt mogelijkheden zijn om een systeem te hebben dat werkt met Google home.
ik heb op dit moment alleen een Google chromecast.
wil uit eindelijk men huis wel slim gaan maken.
welke onderdelen wil ik in men beveiliging als eerste wel hebben.
- 2 beweging melders.
- 1 bedieningssysteem om het alarm in en uit te schakelen.
- 1 afstandsbediening om hem ook met de afstandsbediening aan en uit te zetten.
graag hoor ik wat er mogelijk is en welke producten me worden geadviseerd, en wat ik zo wie zo nodig heb.

groeten: peter

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 21:23
*knip* Dit willen we hier niet zien. Zie Het algemeen beleid .

[ Voor 84% gewijzigd door Blaat op 14-09-2020 09:38 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:34

DukeBox

loves wheat smoothies

En blijf weg van woonveilig als google home een eis is..
https://www.woonveilig.nl/woonveilig-works-with-googlehome
De betekenis van het woord 'binnenkort' nemen ze al 3 jaar erg ruim.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:19

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Hoi @superpeter, je topic staat niet helemaal op de juiste plek. Alarmen vallen onder Consumentenelektronica. Ik verplaats je topic daarom naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Het is ook de bedoeling dat je eigen inzet toont in aankoopadvies topics, dat wil zeggen dat je laat zien wat je gevonden hebt en uitlegt waar je over twijfelt. Op die manier kunnen wij jou het gereedschap geven om in het vervolg dit soort spullen zonder hulp van GoT aan te schaffen. :)

Als laatste, groetjes zijn heel liev <3 maar niet nodig! We houden het hier informeel. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• superpeter
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 07:11
Blaat schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:44:
Hoi @superpeter, je topic staat niet helemaal op de juiste plek. Alarmen vallen onder Consumentenelektronica. Ik verplaats je topic daarom naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Het is ook de bedoeling dat je eigen inzet toont in aankoopadvies topics, dat wil zeggen dat je laat zien wat je gevonden hebt en uitlegt waar je over twijfelt. Op die manier kunnen wij jou het gereedschap geven om in het vervolg dit soort spullen zonder hulp van GoT aan te schaffen. :)

Als laatste, groetjes zijn heel liev <3 maar niet nodig! We houden het hier informeel. ;)
heel erg bedankt voor het verplaatsen.
verder wat groeten betreft is bij mij beetje automatisme vrees ik.

nu maar even dan op wat ik zelf al heb gedaan.
ik heb zelf al gegoold op:
- google home security system
- google nest
echter kom ik dan iedere keer uit bij de Google home nest mini of camera's.
maar een pakketje met bewegingssensoren en iets om het alarm gedeelte in en uit te schakelen zie ik zo niet.

verder is Google home wel zeer wenselijk maar geen verplichting.
dat ik aan geef dat het met Google home moet werken is met name omdat je dan 1 systeem hanteert dat ook te gebruiken is voor verlichting en het aan sturen van apparaten

[ Voor 9% gewijzigd door superpeter op 15-09-2020 08:08 ]

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik weet niet of je inmiddels al een keuze hebt gemaakt, maar ik zit ook alvast te oriënteren op een ander alarmsysteem voor als ik straks ga verhuizen en dacht ook aan een systeem dat te koppelen is met Google Home, aangezien ik al Chromecasts en Google speakers gebruik leek dit mij praktisch om in hetzelfde app te houden. Ik zie bv functies als thuis- en afwezig-routines in de Google Home app, maar hier heb ik verder geen ervaring mee.

Bij mijn huidige woning heb ik al best lang een Verisure installatie, met dure maandelijkse abo kosten. Werkt voor de rest best OK, maar bij mijn nieuwe woning zie ik hiervan de meerwaarde niet in icm de hoge maandelijkse kosten.

Bij mijn eerste google search op een google assistant alarmsysteem kom ik op de volgende pagina van Coolblue en leek mij die van Eufy/Anker wel geschikt. Deze zijn geloof ik ook uit te breiden met andere onderdelen en camera's. Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar het lijkt erop dat deze wellicht aan jouw en mijn eisen voldoen.

Een paar punten wat ik wil hebben in een alarmsysteem:
- deurmagneetcontacten en eventuele bewegingssensoren
- bedieningspaneel lijkt mij handig voor het in en uitschakelen
- functies voor binnenhuisalarm, zodat het alarm af gaat (met eventueel een inlooptijd) als een deurmagneetcontact getriggerd word
- eventuele uitbreiding met cameras zodat ik snel kan checken of het een vals alarm is. Het liefst ook een functie dat de cameras alleen aan staan bij het activeren van het alarm en dus verlaten van het huis.

Als ik het zo snel allemaal zie is dit allemaal mogelijk met die van Eufy en helemaal niet zo duur. Mochten jullie andere aanraders hebben, houd ik mij zeker aanbevolen. Ik heb nog wel even de tijd om verder te oriënteren.

• mhazeu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-04-2024
Ook ik ben mij aan het oriënteren op een alarmsysteem voor ons nieuwe huis. De Eufy staat ook op mijn shortlist maar de kritiek die ik overal lees is dat het alarm niet luid gaat terwijl dit mij juist een primaire functionaliteit lijkt.
Er klagen mensen dat deze al nauwelijks hoorbaar is op zolder.
Ik heb nu een Somfy protect, met een goede sirene maar die mist de integratie met Google home voor bijvoorbeeld een routine - slapen = alarm erop.
Ben benieuwd waar jullie keuze uiteindelijk op valt.

• xileS
  • Niet online
mhazeu schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:13:
Ook ik ben mij aan het oriënteren op een alarmsysteem voor ons nieuwe huis. De Eufy staat ook op mijn shortlist maar de kritiek die ik overal lees is dat het alarm niet luid gaat terwijl dit mij juist een primaire functionaliteit lijkt.
Er klagen mensen dat deze al nauwelijks hoorbaar is op zolder.
Ik heb nu een Somfy protect, met een goede sirene maar die mist de integratie met Google home voor bijvoorbeeld een routine - slapen = alarm erop.
Ben benieuwd waar jullie keuze uiteindelijk op valt.
Wellicht heb jij wel al een keuze gemaakt, maar ik lees inderdaad dat de sirene niet zo heel hard kan. Wel lees ik in 1 van de reviews dat er binnenkort (geen idee wanneer) een losse sirene te koop zal zijn.

Voor die prijs lijkt mij best het proberen waard, het zal geen topsysteem zijn, maar wellicht in sommige situaties toch voldoende. Ik neem het iig nog in overweging, want ik zie weinig meerwaarde in zo'n dure systeem voor mijn nieuwe woning.

• maup
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 29-04-2024
Goedendag,
Ik heb het eufy alarm met keypad deur/raamcontacten en bewegingsmelder.
Werkt perfect maar sirene is idd niet luid genoeg.
Wanneer tussendeur woonkamer dicht is hoor ik de sirene in de slaapkamer nauwelijks en er is naar mijn weten nog steeds geen externe sirene leverbaar of zijn er misschien andere manieren of systemen te koppelen?
Op deze manier is een alarm niet echt nuttig volgens mij.

• xileS
  • Niet online
Ik heb hem uiteindelijk ook gewoon gekocht en geïnstalleerd. Sirene is idd waardeloos. Of er nog een sirene als los onderdeel komt, is mij ook onduidelijk. Als er niks komt denk ik nog om voor een eigen workaround te zorgen met bv Tasker. Als alarm afgaat, alle google speaker in het huis op hoogste stand een alarm laten afspelen bijvoorbeeld. Alleen de Google speakers zijn hier ook beperkt in en kunnen voornamelijk muziek afspelen van Spotify en YouTube music.

Wel heb ik met Tasker met wat prielen voor elkaar gekregen, dat als alarm afgaat mijn telefoon een aantal seconden een hoog piep geluid maakt. Normaal gesproken krijg je alleen een pop-up melding, die je zo over het hoofd ziet.

Integratie met Google stelt voor de rest nog niet heel veel voor, maar ik kan wel het alarm aanzetten via mijn Google Assistant en daarbij instelt dat Google op Away moet, bij het aanzetten van het alarm. Lichten gaan dan uit en thermostaat gaat in eco modus.

• Stef CB
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14:59
Hallo,

Ik wil een eufy alarm systeem kopen.
Alleen het geluid lijkt me wat aan de lachwekkende kant, het schrikt totaal niet af.
Iemand een idee of eufy er mee bezig is om in de toekomst een extern signaal uit te brengen?
bv andere en meer realistische tonen en een signaal die buiten aan de gevel kan gehangen worden?

☀️ 7.290 wp | ♨️Geothermische WP Thermia Calibra Cool 7 |🏡 Home Assistant |🚘 Tesla Y |🔋 Marstek V2 5.12kwh | 🤖Hookii Neomow X

• xileS
  • Niet online
Ik begreep eerst van wel, maar ik heb er geen vertrouwen in dat die spoedig komt..
Pagina: 1