Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le_grave
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-09-2020
Dag allen,

Ik heb hulp nodig met een probleem, en helaas heeft het internet afstruinen me nergens gebracht.
Wanneer ik contacten verwijderen die ik niet meer wens, komen deze in een contacten prullenbak. Wanneer ik ze hieruit verwijder, horen ze verdwenen te zijn. Ik heb echter een app gevonden die verwijderde contacten kan terughalen/herstellen. Ik zoek eigenlijk een manier om deze contacten permanent te verwijderen. Waar komen de contacten zodra je ze hebt verwijderd, waardoor deze app ze kan detecteren en herstellen? Het is voor mij erg belangrijk dat deze contacten ook voor altijd onherstelbaar blijven. Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
M.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Heb je hier al naar gekeken? https://toolbox.iskysoft....data-eraser-software.html

Ik denk wel niet dat iemand anders jouw contacten zou kunnen herstellen zonder toegang tot jouw account.

[ Voor 30% gewijzigd door Smartphonetips op 13-09-2020 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:54
Zijn die accounts die je wilt verwijderen gekoppeld aan een ander account (Whatsapp/Facebook en dergelijke)? Dan moet je die koppeling eerst ongedaan maken, anders worden de ze alleen verborgen.