[Vakantie] kids afgeschermde huisjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 22:15
Medewerkers,

Even een vraag waar jullie misschien bij kunnen helpen. Wij zijn voor komend jaar op zoek naar een vakantieplekje. Aangezien er een baby bij is wil ik in een huisje (ivm slaapjes) daarnaast de 2 broertjes van dan 4 en 6.

We zijn vorig jaar in een kids lodge van beekse bergen geweest dit is precies de opzet die we zoeken: een aantal huisjes met de deuren naar elkaar toe en een hek om het geheel. Een grote zandbak in het midden. Dan kunnen de oudste mooi spelen met de buren, maar niet weglopen.

We hadden het voor dit jaar weer gevonden bij de Leistert. Maar daar kwam de baby eerder dan verwachtdus het ging niet door. Nu wilde we hem voor komend jaar weer boeken,uitverkocht....

Wie weet er meer van zulke vakantieplekjes het liefst dus met een hek om een aantal huisjes. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:49
We hebben een tijd in de Katjeskelder gestaan, Roompot. (Als seizoensarbeiders je niks boeien, anders een ander roompot park; volgens mij hebben ze allemaal onderstaande plekken)

Daar hadden ze specifieke kinderchalets die bij elkaar stonden (vrijstaand) met een hek eromheen met ‘kinderslot’.

Verdeeld over het ‘afgesloten’ terrein hadden ze verschillende speeltoestellen.

Onze kleine van 3 toen kon gewoon vrij rondlopen, die van net geen 1 kroop wat rond door het gras

Zoek je zoiets?

[ Voor 13% gewijzigd door Deshmir op 13-09-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:58
Landal Twenhaarsveld en Landal Hellendoornse Berg hebben ook zo iets, tweede foto in onderstaande link.

https://www.landal.nl/par...s/4bk#filter:eyJzdCI6MH0=

Wellicht dat andere Landal parken ook zo iets hebben. Van deze twee weet ik het omdat ik het gezien heb toen ik langs de parken kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deborah12
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-12-2020
Spam.

[ Voor 97% gewijzigd door Ardana op 16-12-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 22:15
Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd heb, het is toch nog de leistert geworden. Die ander nemen we mee naar volgend jaar! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aanvullend: Bij CenterParcs Port Zelande hebben ze kinderbungalows met 3 en ik meen zelfs 4 slaapkamers, inclusief omheinde tuin :)
En een glijbaan van de eerste verdieping / balkon naar de begane grond :D

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:17
Ik vond port Zelande echt gedateerd 1,5 jaar geleden. En dan zaten wij in een vernieuwd huisje.
Ik zou dat zelf niet aan iemand aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:25
Insert12 schreef op zondag 13 september 2020 @ 22:13:
Landal Twenhaarsveld en Landal Hellendoornse Berg hebben ook zo iets, tweede foto in onderstaande link.

https://www.landal.nl/par...s/4bk#filter:eyJzdCI6MH0=

Wellicht dat andere Landal parken ook zo iets hebben. Van deze twee weet ik het omdat ik het gezien heb toen ik langs de parken kwam.
Bij Landal Hochwald heb ik dit ook gezien. Drie huisjes met een gezamelijke tuin en speeltoestel erin. Is overigens wel in Duitsland.
Pagina: 1