DanielWW2 - Machtmisbruik als mod

Pagina: 1
Acties:
  • 1.528 views

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Topicstarter
Beste admins,

Ik wil jullie graag wijzen op het volgende:
Sport Feedback

Dit is duidelijk machtmisbruik van een mod, verwijderd berichten die gewoon ontopic zijn, gewoon wanneer de nabeschouwing nog gewoon bezig is. Sluit dan gewoon het topic waarbij het in het feedback en algemeen F1 topic verder ontspoort.

Hierom een goede reden waarom een mod die zelf ook actief in het topic meedoet, je niet de mod tools moet geven.

Dit is totaal niet in de haak, dus graag ingrijpen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:52
+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zullen we er geen persoonlijke vete van maken? Ik kan mij goed voorstellen dat Daniel er een berenklus aan heeft om wekelijks vrijwillig hier (en specifiek in de F1 topics) te modereren. Dat dit soms tot wrijving leidt, prima natuurlijk. Maar niet teveel op de man spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Topicstarter
Dat is hier niet de bedoeling, als je het hier mee eens of niet mee eens bent, kun je dit op een constructieve manier doen.

Het is trouwens ook totaal niet mijn bedoeling om persoonlijk danielww2 aan te vallen, ik wil dat er eens grondig hier naar gekeken gaat worden. Zodat in de toekomst dit niet/minder vaak zal voorkomen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb overigens geen problemen ermee als een mod meedoet aan de discussie/het topic, maar dit gaat gewoon veel te ver.

Het is helaas ook al een tijdje met @DaniëlWW2, genoeg keren dat ik iemand zijn reactie niet meer zie, waarom zou iemand niet mogen zeggen dat hij het niet spannend vond, iets (politieks) dat je ziet gebeuren tijdens de race, of iets zegt over Mercedes?

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 13-09-2020 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hier ben ik het ook wel mee eens. Niet zozeer tegen Daniel, maar er wordt teveel random gemodereerd in de race topics.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Vooropgesteld: Ik snap dat Daniel heel veel gezeik en gebash van ons moet modden tijdens en na een race.

Maar als HAM besluit om zo open en bloot een duidelijk statement moet maken, en dat dus bij een race betrekt, ipv in de prive sfeer of wat dan ook, dan moeten mensen daarop kunnen reageren.

Het wordt in je gezicht gegooid, zonder daar om gevraagd te hebben. Dus moeten mensen zich kunnen uiten daarover. Los van of je het er wel of niet mee eens bent. (Met het statement) Het gaat vooral over dat het wordt betrokken bij de sport.

En dat HAM duidelijk zijn positie en bekendheid misbruikt om zijn duidelijke mening te uiten. Dat moet echt verboden worden, sorry.

Wat als een VER plots met een hakenkruis band op zn arm voor de camera verschijnt?

Advocaat van de duivel: Wie bepaalt welke mening of politieke uiting fout is?

Welke kant op dan ook, dit soort dingen horen gescheiden te zijn :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Vuvuzela

My spire is forming

NoFearCreations schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:22:
Hier ben ik het ook wel mee eens. Niet zozeer tegen Daniel, maar er wordt teveel random gemodereerd in de race topics.
Er zijn veel posts van mij verwijderd omdat ik niet altijd een oranje bril op heb. Er wordt weinig getolereerd als het niet binnen de mening van de mods valt.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:23:
Vooropgesteld: Ik snap dat Daniel heel veel gezeik en gebash van ons moet modden tijdens en na een race.

Maar als HAM besluit om zo open en bloot een duidelijk statement moet maken, en dat dus bij een race betrekt, ipv in de prive sfeer of wat dan ook, dan moeten mensen daarop kunnen reageren.

Het wordt in je gezicht gegooid, zonder daar om gevraagd te hebben. Dus moeten mensen zich kunnen uiten daarover. Los van of je het er wel of niet mee eens bent. (Met het statement) Het gaat vooral over dat het wordt betrokken bij de sport.

En dat HAM duidelijk zijn positie en bekendheid misbruikt om zijn duidelijke mening te uiten. Dat moet echt verboden worden, sorry.

Wat als een VER plots met een hakenkruis band op zn arm voor de camera verschijnt?

Advocaat van de duivel: Wie bepaalt welke mening of politieke uiting fout is?

Wat een kansloos figuur ben jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
eamelink schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:30:
[...]

Wat een kansloos figuur ben jij.
Dankje. Want?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Topicstarter
Laten we het netjes houden alsjeblieft zeg...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Jezelf als slachtoffer afschilderen omdat je met antiracisme wordt geconfronteerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
eamelink schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:41:
[...]

Jezelf als slachtoffer afschilderen omdat je met antiracisme wordt geconfronteerd.
Haha joh, dan heb je er daadwerkelijk écht niets van begrepen.

En daarmee zet je nu jezelf precies in hetzelfde hoekje van gelijk mensen beschuldigen van bepaalde dingen en achteruit de keel conclusies trekken, zonder zelf ook maar 1 cm verder te denken. Gefeliciteerd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Roozzz

Plus ultra

poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:23:
[...]

En als iemand die scheiding, geheel in lijn met de regels, probeert te handhaven in het racetopic dan is het nodig om deze mod af te fakkelen? Het zal aan mij liggen :?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:48:
[...]

Haha joh, dan heb je er daadwerkelijk écht niets van begrepen.

En daarmee zet je nu jezelf precies in hetzelfde hoekje van gelijk mensen beschuldigen van bepaalde dingen en achteruit de keel conclusies trekken, zonder zelf ook maar 1 cm verder te denken. Gefeliciteerd ;(
Ik ken de context van de verwijderde posts niet, maar als ik je vergelijking met Nazi Duitsland eerder zag kan ik me voorstellen dat je een maatschappelijke discussie probeert te voeren in een race topic. Ik weet niet of het daar ook over hakenkruizen ging, maar dat lijkt me wel off-topic te gaan (ook als je dergelijke vergelijkingen zou maken in AWM topics) waardoor het verwijderd wordt.

Wil je zo'n discussie voeren (politieke statements vanuit publieke posities) dan kan dat wellicht beter in AWM. Daar zijn natuurlijk wel wat meer fatsoensnormen, waarbij ook gelet wordt op drogredeneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Roozzz schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:53:
[...]

En als iemand die scheiding, geheel in lijn met de regels, probeert te handhaven in het racetopic dan is het nodig om deze mod af te fakkelen? Het zal aan mij liggen :?
Ik snap je :) Maar het is een actie reactie he.. Als het een niet was geweest dan was het andere er ook niet van gekomen.

Als de FIA dit soort dingen had verboden tijdens/voor/na een race omdat het er niet thuis hoort, dan had je mensen er ook niet zo op die manier over gehoord. Maar omdat je het voorgeschoteld krijgt, reageren mensen daarop.
Als mensen in het topic er dan toch wel over doorgaan, kun je dat gerust modden.

Je kunt niet het ene wel toestaan (statement), en het andere niet (reacties). Als het bij de race zit, 'moet' er helaas ook over gesproken kunnen worden..
Verwijderd1 schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:57:
[...]

Ik ken de context van de verwijderde posts niet, maar als ik je vergelijking met Nazi Duitsland eerder zag kan ik me voorstellen dat je een maatschappelijke discussie probeert te voeren in een race topic. Ik weet niet of het daar ook over hakenkruizen ging, maar dat lijkt me wel off-topic te gaan (ook als je dergelijke vergelijkingen zou maken in AWM topics) waardoor het verwijderd wordt.

Wil je zo'n discussie voeren (politieke statements vanuit publieke posities) dan kan dat wellicht beter in AWM. Daar zijn natuurlijk wel wat meer fatsoensnormen, waarbij ook gelet wordt op drogredeneringen.
Oh nee hoor, daar ging het totaal niet over. Ik zocht gewoon nu even het andere uiterste. Het ging om het punt dat je niet zomaar overal je mening moet/wil/kan uiten, welke deze ook is en hoe bekend je ook bent of positie je hebt.

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 13-09-2020 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:31
Eens, als de FIA het toelaat hoort het ook besproken te kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je een probleem hebt met een moderator, dan kun je dat opnemen met diens admin, in dit geval @Orion84. Dit hoeft niet publiek besproken te worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.