Wekker gezocht met projectie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:23

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Helaas heeft mijn wekker de geest gegeven. Dit was een vrij simpel ding met 1 voor mij erg belangrijke functie: het projecteren van de tijd op de muur/plafond. Dit werkte zo dat je de projectie niet enkel hoger of lager kon laten projecteren, maar ook de tijdsaanduiding 360 graden kon draaien. Nu heb ik gezocht naar wekkers die hetzelfde kunnen, en een Hyundai wekker besteld maar helaas kan de tijd niet gedraaid worden, dus kijk je er altijd scheef op. Helaas word dit meestal niet goed beschreven in de product omschrijving dus kocht ik deze wekker voor niets. Deze eisen heb ik aan de wekker:
  • Simpel/goedkoop ding
  • Niet al te veel licht afgeven
  • Rode projectie (wel zo fijn aan de ogen 's nachts)
Ik heb er 1 gezien waar de omschrijving het wel heeft over het kunnen draaien van de geprojecteerde tijd, maar deze is veel te duur voor mij (heeft ook veel meer opties zoals temperatuur etc. maar daar zit ik helemaal niet op te wachten), dat was de Oregon Scientific bar223p. Heeft er iemand een tip voor een geschikte wekker? Alvast bedankt :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
https://www.bol.com/nl/p/..._1gaWFMnyI1IaAmctEALw_wcB

Eerste hit google: projectie wekker

2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:23

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Pfff, zo zie je maar weer, vragen helpt! Thanks _/-\o_

When life throws you a curve, lean into it and have faith!