Timestamp meegeven bij gebruik edit-tag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:48
Vandaag gebruikte ik toen ik achteraf iets wilde toevoegen aan een post de [edit] tag, dit voorkomt de tekst onderaan een post dat de reactie is gewijzigd.

Zou het niet logisch zijn om deze edit-tag ook een timestamp te laten meegeven? Op die manier is het voor iedereen duidelijk wanneer iets is toegevoegd aan een post. Nu kan het net zo goed 1 minuut later zijn, als een maand na de reply.

edit:
voor toekomstige lezer is het compleet onduidelijk wanneer ik deze zin heb toegevoegd bijvoorbeeld

edit:
Hmm. Nu toont Tweakers alsnog dat ik de post heb gewijzigd op een bepaald tijdstip. Bij deze post gebeurde dat niet: nino_070 in "Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1"

[ Voor 29% gewijzigd door nino_070 op 13-09-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Of die automatische "voor x% gewijzigd" melding wordt weergegeven is afhankelijk van hoeveel procent er is aangepast. Ik weet zo de drempelwaarde niet, maar die eerdere aanpassing was maar een paar woorden in een langere post, terwijl je hier een hele zin toevoegde aan een kortere post.

Heeft dus niets met die edit tag te maken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr