Ik woon in een huis uit 1989 en heb dit jaar vrijwel alle kozijnen laten vervangen door kuststofkozijnen met HR++ HR+++ (triple glas) Om in aanmerking te komen voor subsidie moet je twee soorten isolatiemaatregelen laten uitvoeren en daarom denk ik er over om de betonnen vloer op de begane grond na te isoleren.
Het is een broodjesvloer met piepschuim en de isolatiewaarde is RC 1.5 volgens de brochure van de bouwer.
De isolatie ingreep moet de vloer naar minimaal RC 3.5 brengen. Ik overweeg om er een laag pur op te laten spuiten om dat te bereiken.
Mijn vragen: Is mijn vloer slecht genoeg geïsoleerd om subsidie te ontvangen? (de overheid is een beetje onduidelijk) Wie heeft er ervaring met pur isolatie onder de vloer?
Alvast bedankt voor bruikbare info!
...
...
...
Het is een broodjesvloer met piepschuim en de isolatiewaarde is RC 1.5 volgens de brochure van de bouwer.
De isolatie ingreep moet de vloer naar minimaal RC 3.5 brengen. Ik overweeg om er een laag pur op te laten spuiten om dat te bereiken.
Mijn vragen: Is mijn vloer slecht genoeg geïsoleerd om subsidie te ontvangen? (de overheid is een beetje onduidelijk) Wie heeft er ervaring met pur isolatie onder de vloer?
Alvast bedankt voor bruikbare info!
...
...
...
[ Voor 4% gewijzigd door Rocketman op 13-09-2020 12:06 ]