Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meerdere talen in iPhone

Pagina: 1
Acties:

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 25-09 14:29
Goedenacht,

Ik heb in m'n iPhone zowel Nederlands als Engels geselecteerd als talen. Omdat ik op een aantal Amerikaanse groepen zit maar dat gaat niet echt vlekkeloos. Talen zijn gedownload maar toch maakt die iPhone de meest aparte combinaties. Moet ik elke keer m'n taal veranderen zodra ik op een Engelstalige groep wil plaatsen?

Laat maar ben erachter. Had alleen de taal veranderd in m'n telefoon maar niet van m'n toetsenbord zelf. Topic mag weg eventueel

[Voor 16% gewijzigd door mike30 op 13-09-2020 02:48]

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Ja, je kunt ook Engels toetsenbord gebruiken natuurlijk

Hackus Goes Heavy; Squat sessie one week, Deadlifts next week.

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 25-09 14:29
Hackus schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:21:
Ja, je kunt ook Engels toetsenbord gebruiken natuurlijk
Ik had alleen meerdere talen geselecteerd in de telefoon maar niet in het toetsenbord gedeelte. Ik schakel nu idd tussen de talen. Stom dat ik er niet zelf aan gedacht had maar ik ging ervan uit dat als ik 2 talen selecteerde dat dat gewoon overgenomen werd

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True