Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 2K 120fps op mijn monitor en 4K 60fps op mijn TV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de duizend Euro maar ik ben ook wel nieuwschierig naar de beste opties
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier is mijn huidige rig, ik heb hier zelf niet super veel verstand van.
- AMD Ryzen 5 2600X WRAITH 4250 AM4 BOX 70
- AMD50 Gamebundle
- Asus ROG STRIX B450-F GAMING B450
- Asus6GB D6 RTX 2060 DUAL OC
- SSD 250GB 510/560 MX500 SA3 CRU
- WD 1TB WD10EZEX Blue SA3
- Aerocool Cruisestar Advance bk ATX
- Corsair VS550 (2018) 550W ATX23
- D416GB 3200-16 Vengeance LPX K2 COR
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is dus de grote vraag waar ik hiervoor ben. Met de nieuwe GPU's die NVIDIA gaat uitbrengen, ben ik gewoon nieuwschierig naar wat ik nodig zou hebben voor een goeie upgrade. Ik zelf hoop dat ik het met een nieuwe CPU en GPU kan redden maar zoals ik zei heb ik er niet superveel verstand van
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Misschien een i9 processor of sorts en een RTX model, 2080 of die nieuwe 3000 series
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee geen eisen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat voor upgrades ik nodig heb om de wensen die ik in de eerste vraag heb beantwoord te behalen. Red ik het met alleen het vervangen van de GPU/CPU? Moet er meer aangeschraft worden? Red ik wat ik wil met een budget van 1000 Euro? Zo nee, wat zou ik dan kwijt zijn? Optioneel zou een alternatief waarmee ik zo dicht mogelijk kom bij de wensen die ik heb ook fijn zijn, mocht het met 1000 Euro niet lukken
Gamen in 2K 120fps op mijn monitor en 4K 60fps op mijn TV
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de duizend Euro maar ik ben ook wel nieuwschierig naar de beste opties
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hier is mijn huidige rig, ik heb hier zelf niet super veel verstand van.
- AMD Ryzen 5 2600X WRAITH 4250 AM4 BOX 70
- AMD50 Gamebundle
- Asus ROG STRIX B450-F GAMING B450
- Asus6GB D6 RTX 2060 DUAL OC
- SSD 250GB 510/560 MX500 SA3 CRU
- WD 1TB WD10EZEX Blue SA3
- Aerocool Cruisestar Advance bk ATX
- Corsair VS550 (2018) 550W ATX23
- D416GB 3200-16 Vengeance LPX K2 COR
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is dus de grote vraag waar ik hiervoor ben. Met de nieuwe GPU's die NVIDIA gaat uitbrengen, ben ik gewoon nieuwschierig naar wat ik nodig zou hebben voor een goeie upgrade. Ik zelf hoop dat ik het met een nieuwe CPU en GPU kan redden maar zoals ik zei heb ik er niet superveel verstand van
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Misschien een i9 processor of sorts en een RTX model, 2080 of die nieuwe 3000 series
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee geen eisen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat voor upgrades ik nodig heb om de wensen die ik in de eerste vraag heb beantwoord te behalen. Red ik het met alleen het vervangen van de GPU/CPU? Moet er meer aangeschraft worden? Red ik wat ik wil met een budget van 1000 Euro? Zo nee, wat zou ik dan kwijt zijn? Optioneel zou een alternatief waarmee ik zo dicht mogelijk kom bij de wensen die ik heb ook fijn zijn, mocht het met 1000 Euro niet lukken