Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De hoofdtaak van dit systeem wordt muziek afspelen voor een radio station.
En wel uit een aanzienlijk aantal bronnen waaronder een aantal nassen en externe Hdd,s.
De audio output van dit systeem zal op een tweede PC aangesloten worden die audio-processing gaat verzorgen (Thimeo StereoTool software)
Ik wil dit absoluut twee pc's voor gebruiken ivm latency
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 700,- uit willen komen voor dit systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een Esi GIGAPORT eX geluidskaart en een FullHD monitor met HDMI input, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind het belangrijk om een groot aantal USB3.0 poorten te hebben voor externe HDD en USB sticks.
Het liefst een stuk of 5!
Belangrijk is dat ik een HDMI output beschikbaar heb voor de monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt me niet uit, het geheel moet wel stabiel draaien
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig lawaai is welkom, maar het hoeft ook niet fluisterstil te zijn
Een mooie kast met verlichting is ook niet nodig, gewoon een sobere behuizing is prima
Wel voldoende ruimte om een aantal interne Hdd's in te bouwen.
De mogelijkheid tot inbouw van een optische drive is en een card-reader zijn pluspunten!
Ga je overklokken?
Nee, het moet echt stabiel en betrouwbaar draaien
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goed gebalanceerd systeem. Ik weet niet of rekenkracht belangrijk zal zijn. Het systeem zal wel snel door een database van 100.000'den(!) mp3's moeten kunnen zoeken. Grafische performance is niet belangrijk maar als ik voor bijv.100 euro extra budget kansen laten liggen, trek dan aub aan de bel.
Wat ik wel erg belangrijk vind is een goede balans tussen verbruik en prestatie!
Omdat deze PC een onderdeel wordt van een groter systeem dat langdurig ingeschakeld blijft
Hier alvast een voorzet:
De hoofdtaak van dit systeem wordt muziek afspelen voor een radio station.
En wel uit een aanzienlijk aantal bronnen waaronder een aantal nassen en externe Hdd,s.
De audio output van dit systeem zal op een tweede PC aangesloten worden die audio-processing gaat verzorgen (Thimeo StereoTool software)
Ik wil dit absoluut twee pc's voor gebruiken ivm latency
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 700,- uit willen komen voor dit systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een Esi GIGAPORT eX geluidskaart en een FullHD monitor met HDMI input, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind het belangrijk om een groot aantal USB3.0 poorten te hebben voor externe HDD en USB sticks.
Het liefst een stuk of 5!
Belangrijk is dat ik een HDMI output beschikbaar heb voor de monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt me niet uit, het geheel moet wel stabiel draaien
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig lawaai is welkom, maar het hoeft ook niet fluisterstil te zijn
Een mooie kast met verlichting is ook niet nodig, gewoon een sobere behuizing is prima
Wel voldoende ruimte om een aantal interne Hdd's in te bouwen.
De mogelijkheid tot inbouw van een optische drive is en een card-reader zijn pluspunten!
Ga je overklokken?
Nee, het moet echt stabiel en betrouwbaar draaien
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goed gebalanceerd systeem. Ik weet niet of rekenkracht belangrijk zal zijn. Het systeem zal wel snel door een database van 100.000'den(!) mp3's moeten kunnen zoeken. Grafische performance is niet belangrijk maar als ik voor bijv.100 euro extra budget kansen laten liggen, trek dan aub aan de bel.
Wat ik wel erg belangrijk vind is een goede balans tussen verbruik en prestatie!
Omdat deze PC een onderdeel wordt van een groter systeem dat langdurig ingeschakeld blijft
Hier alvast een voorzet:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 160,48 | € 160,48 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 600 Zwart/Zilver | € 86,82 | € 86,82 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 72,09 | € 72,09 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 138,90 | € 138,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 731,29 | ||
:strip_exif()/f/image/SuooV0tCZamS2xDuSCFi7M4Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x2uaTOEzl85Nz9KNAiqIH3YW.jpg?f=fotoalbum_large)