0x8007025d error tijdens windows install

Pagina: 1
Acties:

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
hoi hoi, goeie zaterdagvond.

is dit de juiste plek voor een troubleshoot topic? zo nee laat het mij even weten

error windows-cannot-install-required-files-0x8007025d

beste tweakers, heeft er iemand hier ervaring mee?
ik heb werkelijk nog nooit zoiets raars mee gemaakt en ik denk dat mijn nvme en sate ssd's zijn gecorupt.
ik heb een oude hdd die ik in 2015 heb gekocht , en waarschijnlijk zit er een of ander virus op want ik heb eerder ook al een nieuwe pc gekocht hierdoor. (heb ik gebruikt om een bestandje heen en weer te zetten tussen pc's)
ik had een goed werkende pc en toen de hdd er na de 2e keer uit ging (terwijl de pc uit was)
heb ik een bitdefender gehad op 99% load, die kreeg ik maar niet uit, en hierna heb ik met windows install alles geformat omdat ik verwachte even alles snel op te lossen met windows install.
maarrrr:

windows installer kan niet installeren want de bovenstaande error komt steeds boven: 0x8007025
en ik zie mij genoodzaakt om iig een nieuwe ssd en moederbord te kopen.
tenzij er een oplossing voor bestaat

-3 verschillende usb tig keer geformat en erased en windowscreation tool gebruikt om een bootable te maken
-diverse bios opties geprobeerd,
including de cmos er uit en reset etc
-alle stekkers eruit wanneer de windows installer gaat werken.
-geprobeerd met aleen de nvme er in te booten. zou deze nog ge-eresed moeten worden?
secure boot on/off etc.

heeft er iemand een idee?
groetjes dj
:)

• djzz
-geprobeerd de 2x 4 corsair lpx ram te swappen,
de rechter ram in het 2e slot te doen
value ram in het tweede slot te doen
-geprobeerd op de ssd te installen
-diverse usb ports geprobeerd, ook de usb2 port.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou eens de buurman of je neefje vragen om op hun PC (hopelijk] met hun USB-stick een Windows 10 versie binnen te halen met de Media Creation Tool.

Je post, hoe vervelend ook, hangt / begint met dat mogelijk jouw PC(s) iets met corruptie, vervelend BitDefender, een of ander virus, etc. Dan lijkt het me redelijk onwenselijk dat je software gaat installeren die over hetzelfde netwerk / PC gedownload is en dus / helaas 3x dezelfde fout geeft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• djzz
Dankjewel max voor je post,
Ik kan een usb media creation tool downloaden op een pc die een buurtke verder staat, het is wel in hetzelfde gebouw

-nieuwe usb op andere pc formatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
heb een usb met slechte blokken!