Wifi antenne voor laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Porvaxyz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-04-2025
Mijn vraag: Ik heb 'n laptop van Lenovo IdeaPad 330 voorzien van netwerk kaart. Maar als ik op 't werk ben en ik wil gebruik maken van WiFree Telenet (ik ben klant) maar het signaal is zo zwak en afentoe heb ik 'n hele tijd geen internet of moet ik mijn laptop weer proberen herpositioneren.

Versterker plaatsen is geen mogelijkheid op het werk want het signaal komt van de modem van bij de buren.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik dacht om misschien 'n wifi antenne te kopen die je via USB kan inpluggen aan je laptop, maar nu vroeg ik me af of iemand mij hier 'n bepaalde wifi antenne kon aanraden of 'n ander alternatief kon aanraden zodat ik het signaal beter kan opnemen?

Alvast bedankt

Gegroet
Porvaxyz

Alle reacties

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:36
Porvaxyz schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 19:25:
Maar als ik op 't werk ben en ik wil gebruik maken van WiFree Telenet (ik ben klant) maar het signaal is zo zwak en afentoe heb ik 'n hele tijd geen internet of moet ik mijn laptop weer proberen herpositioneren.

Versterker plaatsen is geen mogelijkheid op het werk want het signaal komt van de modem van bij de buren.
.
Je betaalt de buren niet denk ik?
Wrom niet op het wifinetwerk van je werk?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

@Porvaxyz ik verplaats je topic naar Componenten Aankoopadvies , daar is het beter op z'n plek.

Als je CAA beleid doorleest, zal je ook zien dat eigen onderzoek verplicht is als je aankoopadvies wil. Kortom, zijn er dingen die je zelf al gevonden hebt en waar twijfel je over?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.