Ik zoek een?
Android smartphone, merk maakt niet veel uit. Alleen Huawei sluit ik uit, gezien ik dit heb gehad
Wat is je budget?
Het liefst max 500, iets over budget is geen probleem.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk veel videos, maak vaak foto's en voor de standaard social media en wat kleine games
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung A51/ A71: kwam ik via Tweakers geen fantastische reviews van tegen dus dat bracht alweer twijfel.
Wat voor extra's?
Ik heb onder andere een Fitbit, zou fijn zijn als de smartphone goed synchroniseert hiermee.
Quick charge is een hele grote voorkeur
Wat heb ik al gehad aan smartphones?
Op het moment heb ik een Huawei Mate 20 pro, zeker een goeie telefoon in mijn perspectief. Camera is top, quick charge is fantastisch. Qua specs ben ik dus zeker wat gewend.
Hoop dat dit genoeg info is, anders hoor ik het graag!
- Nathalie
Android smartphone, merk maakt niet veel uit. Alleen Huawei sluit ik uit, gezien ik dit heb gehad
Wat is je budget?
Het liefst max 500, iets over budget is geen probleem.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk veel videos, maak vaak foto's en voor de standaard social media en wat kleine games
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung A51/ A71: kwam ik via Tweakers geen fantastische reviews van tegen dus dat bracht alweer twijfel.
Wat voor extra's?
Ik heb onder andere een Fitbit, zou fijn zijn als de smartphone goed synchroniseert hiermee.
Quick charge is een hele grote voorkeur
Wat heb ik al gehad aan smartphones?
Op het moment heb ik een Huawei Mate 20 pro, zeker een goeie telefoon in mijn perspectief. Camera is top, quick charge is fantastisch. Qua specs ben ik dus zeker wat gewend.
Hoop dat dit genoeg info is, anders hoor ik het graag!
- Nathalie