Mijn vraag
Ik heb het BBG systeem gebouwd van september. Dit is mijn tweede keer pc bouwen en de eerste keer ging het gelijk goed. Ik weet niet wat er fout gaat. De PC start op, de processorfan draait, de casefan draait en de videokaart geeft licht. De fans op de videokaart draaien niet, een van de casefans draait ook niet. Na 28 seconden slaat hij af om 3 seconden later weer op te starten. Dit blijft zo doorgaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit is dus de setup die ik heb. Ik heb geen software geïnstalleerd, want de pc is nog niet aan praat geweest.
Product
Processors AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
Moederborden ASRock B450M Pro4
Videokaarten Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6
Behuizingen be quiet! Pure Base 500 Zwart
Geheugen intern G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS
Voedingen BitFenix Formula Gold 450W
Solid state drives Kingston A2000 1TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de processorfan opnieuw aangesloten, had geen effect. Ik heb de RAM in de verschillende slots geprobeerd, ook geprobeerd met 1 RAM schijf. Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik nog kan doen en wat er fout gaat.
Ik heb het BBG systeem gebouwd van september. Dit is mijn tweede keer pc bouwen en de eerste keer ging het gelijk goed. Ik weet niet wat er fout gaat. De PC start op, de processorfan draait, de casefan draait en de videokaart geeft licht. De fans op de videokaart draaien niet, een van de casefans draait ook niet. Na 28 seconden slaat hij af om 3 seconden later weer op te starten. Dit blijft zo doorgaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit is dus de setup die ik heb. Ik heb geen software geïnstalleerd, want de pc is nog niet aan praat geweest.
Product
Processors AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
Moederborden ASRock B450M Pro4
Videokaarten Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6
Behuizingen be quiet! Pure Base 500 Zwart
Geheugen intern G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS
Voedingen BitFenix Formula Gold 450W
Solid state drives Kingston A2000 1TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de processorfan opnieuw aangesloten, had geen effect. Ik heb de RAM in de verschillende slots geprobeerd, ook geprobeerd met 1 RAM schijf. Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik nog kan doen en wat er fout gaat.