Gegevens vinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-09-2020
Mijn vraag

Kan je achter een mailadres / andere social media komen van iemand waarmee ik aan het praten was op datingapp waarvan het profiel uit t niets is verwijdert?

Zijn profiel is midden in een gesprek uit het niets verwijdert en het was een erg heftig gesprek (erg depressief en dacht aan zelfdoding).
Ik ben bang dat er iets vreselijks gebeurt is en ik zou het mezelf nooit vergeven als ik er niet alles aan had gedaan om in contact te komen met de desbetreffende persoon.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke gegevens heb je? Haal die door Google / Bing heen, en kijk wat die je opleveren. Maar grote kans dat als die vals zijn, je nergens op uitkomt dat je verder helpt. Tenzij iemand zelf die gegevens openbaar zet kom je er niet zomaar achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je een volledige naam hebt kun je gaan zoeken.
Heb je die niet dan houdt het op. De datingapp gaat jou echt niet de gegevens geven (dat mogen ze ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel de klantenservice en vraag of dat profiel zoveel minuten / uren na jouw gesprek nog online is geweest?

Andersom; en ongetwijfeld was het een enorm heftig gesprek; veel profielen / matches gooien random hun profiel / info weg en beginnen rustig een dag of week later overnieuw met "bijna dezelfde" info / invulvragen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 11:03
typische nick bij zo'n serieus onderwerp.....
Je kunt het altijd proberen met de beheerde van de dating app.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
Ik heb alleen zijn voornaam, leeftijd, in welke stad hij woont en wat hij doet voor zijn werk.
Als dat in ieder geval ook echt is, kan mogelijk ook goed gaan om een "catfish" maar toch... kan het niet zo goed loslaten vanwege de dingen die zijn gezegd.. beetje onmenselijk van me om dan te denken ja oke doei ermee dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
beheerder van de datingapp kan niks doen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
EefjeLOL schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:33:
beheerder van de datingapp kan niks doen helaas
Dat is vrij logisch,zou dikke inbreuk van privacy zijn.
Ik zou het laten gaan. Maar ik ben dan ook super onmenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gooi de gegevens in Google, en wie weet vind je wat in de hooiberg van data.
Je kan heel veel vinden over iemand met beperkte data.
Een 27 jarige Henrique uit Opveen is evt nog wel te vinden. Een 27 jarige Mick uit Rotterdam wordt al wat lastiger...

Mijn advies: Let it go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

EefjeLOL schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:32:
Ik heb alleen zijn voornaam, leeftijd, in welke stad hij woont en wat hij doet voor zijn werk.
Als dat in ieder geval ook echt is, kan mogelijk ook goed gaan om een "catfish" maar toch... kan het niet zo goed loslaten vanwege de dingen die zijn gezegd.. beetje onmenselijk van me om dan te denken ja oke doei ermee dan
Ik denk niet dat je daar heel ver mee gaat komen, tenzij hij een hele specifieke naam heeft die je een aanknopingspunt geeft. Maar als je niet eens weet of dat z'n echte naam is kun je wel wat zoeken, maar dan ben je alsnog terug bij af als het nep is.
Ik zou me er niet te druk om maken, je weet niet eens of het echt is of niet. En je kunt je ook niet ieder zielig verhaal aantrekken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
Nilltris schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:35:
[...]

Dat is vrij logisch,zou dikke inbreuk van privacy zijn.
Ik zou het laten gaan. Maar ik ben dan ook super onmenselijk.
Dat klopt inderdaad. Ik heb ook niet gevraagd of ze mijn zijn gegevens wilde geven.
Ik heb gevraagd of ze mijn gegevens aan hem willen doorgeven. Staat zwart op wit dat ik mijn gegevens aan desbetreffende persoon wil doorgeven maar ook dat willen/kunnen ze niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

EefjeLOL schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:52:
[...]

Dat klopt inderdaad. Ik heb ook niet gevraagd of ze mijn zijn gegevens wilde geven.
Ik heb gevraagd of ze mijn gegevens aan hem willen doorgeven. Staat zwart op wit dat ik mijn gegevens aan desbetreffende persoon wil doorgeven maar ook dat willen/kunnen ze niet doen
Ik zit er ook niet op te wachten als elke "match" maar gegevens op zou "dwingen" via de site.

Even afgezien van jouw argument over suicide maar er zijn wel 800 redenen dat persoon A alsnog met B in contact zou willen komen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
MAX3400 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:55:
[...]

Ik zit er ook niet op te wachten als elke "match" maar gegevens op zou "dwingen" via de site.

Even afgezien van jouw argument over suicide maar er zijn wel 800 redenen dat persoon A alsnog met B in contact zou willen komen.
Daar ben ik me inderdaad van bewust.
Zit niks anders op dan het te laten gaan.

Dankjewel voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nu weet ik niet hoelang en hoe ver gaand jullie contact hadden, maar meestal vertelt iemand die zoiets daadwerkelijk wilt doen, niet aan iemand die hij/zij net kent, dat diegene zoiets in de kop heeft zitten, zeker via een datingapp / -site zou ik niet zozeer geloven dat het echt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
CH4OS schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 20:04:
Nu weet ik niet hoelang en hoe ver gaand jullie contact hadden, maar meestal vertelt iemand die zoiets daadwerkelijk wilt doen, niet aan iemand die hij/zij net kent, dat diegene zoiets in de kop heeft zitten, zeker via een datingapp / -site zou ik niet zozeer geloven dat het echt was.
Je hebt helemaal gelijk.
Maar het kwam echt oprecht over. Meestal wordt er op zo'n datingsite maar van 1 ding uitgegaan en dat was hier totaal niet het geval. Hij heeft in het leger gezeten en veel meegemaakt en zo kwamen we er eigenlijk ook.

Maar je zal inderdaad wel gelijk hebben. Kan alleen niet geloven dat er zulke mensen bestaan, dit verzinnen om aandacht of iets te trekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik snap hoe het voelt, vrolijk wordt je er allerminst van inderdaad. Makkelijk praten van me, maar leg het naast je neer, de site/app krijgt zelf vast ook vaker hiermee te maken en dan is het in het kader van privacy lastig om de juiste gegevens te krijgen. Als iemand in het leger gezeten heeft en daar het nodige meegemaakt heeft, is vanuit Defensie ook veel hulp tenkrijgen, overigens. Zaken als PTSD worden er enorm serieus genomen tegenwoordig althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EefjeLOL
CH4OS schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 20:11:
Ik snap hoe het voelt, vrolijk wordt je er allerminst van inderdaad. Makkelijk praten van me, maar leg het naast je neer, de site/app krijgt zelf vast ook vaker hiermee te maken en dan is het in het kader van privacy lastig om de juiste gegevens te krijgen. Als iemand in het leger gezeten heeft en daar het nodige meegemaakt heeft, is vanuit Defensie ook veel hulp tenkrijgen, overigens. Zaken als PTSD worden er enorm serieus genomen tegenwoordig althans.
Ja ik heb er nu alles aan gedaan.
Vanwege de privacy wet, geheel terecht natuurlijk, is het helaas niet mogelijk.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan.

Ik zal er ook nooit meer iets van horen dus of er nu wel of niet iets gebeurt is, ik zal het nooit weten.
Dus inderdaad laten gaan
Pagina: 1