Ties are not forgotten, They're severed
Vraag
Alle reacties
Hoi @xairadark en welkom op tweakers! 
Je topic staat niet op de juiste plaats en er ontbreekt nog het een en ander aan de je topicstart. Je topic hoort in Desktop Aankoopadvies, waar advies wordt gegeven over complete systemen. Daarnaast is 2x hetzelfde topic plaatsen niet de bedoeling. Één enkel topic is voldoende, daar aankoopadvies vragen in CSL niet toegestaan is.
Als je een topic aan wil maken in Desktop Aankoopadvies, moet je topic aan een aantal eisen voldoen. Zie DAA beleid, daar wordt het helemaal uitgelegd. Je moet minimaal antwoord geven op deze vragen:
Kortom werk aan de winkel dus. Voor nu sluit ik je topic(s) maar voel je vrij om een nieuwe te starten in Desktop Aankoopadvies als je de antwoorden op mijn vragen klaar hebt!

Je topic staat niet op de juiste plaats en er ontbreekt nog het een en ander aan de je topicstart. Je topic hoort in Desktop Aankoopadvies, waar advies wordt gegeven over complete systemen. Daarnaast is 2x hetzelfde topic plaatsen niet de bedoeling. Één enkel topic is voldoende, daar aankoopadvies vragen in CSL niet toegestaan is.
Als je een topic aan wil maken in Desktop Aankoopadvies, moet je topic aan een aantal eisen voldoen. Zie DAA beleid, daar wordt het helemaal uitgelegd. Je moet minimaal antwoord geven op deze vragen:
Daarnaast is het verplicht met een eigen opzet te komen. Die opzet heb je al, maar zet deze om naar een wenslijst hier op tweakers, genereer er een RML van en plaats deze in je topicstart.• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
• Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
• Ga je overklokken?
• Wat verwacht je van ons?
Kortom werk aan de winkel dus. Voor nu sluit ik je topic(s) maar voel je vrij om een nieuwe te starten in Desktop Aankoopadvies als je de antwoorden op mijn vragen klaar hebt!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dit topic is gesloten.