Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Na het overlijden van mijn trouwe Asus ben ik op zoek naar een nieuwe laptop voor alledaags gebruik.
Wat ga je met je laptop doen?
Af en toe een stukje photoshop, InDesign & casual een spelletje spelen (Skyrim / BF4), voor de rest huis, tuin en keukengebruik met Netflix e.d.
Wat is je budget?
Max. €700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, toch wel van kantoor naar huis e.d.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Hiervoor heb ik altijd asus / acer gehad aangezien de laatste keer dat ik een Lenovo laptop kocht ik na 2 jaar al geen nieuwe accu meer kon krijgen. Ik hoop dat de aftersale van Lenovo onderhand verbeterd is.
Zelf kwam ik uit op de Lenovo Ideapad 5
Dit om de volgende redenen: IPS scherm, recensies over relatief lange accuduur bij normaal gebruik (+- 8 uur), externe videokaart (MX350) en natuurlijk de prijs.
Zijn er andere vergelijkbare modellen die ik gemist heb en die hier beter bij passen?
Na het overlijden van mijn trouwe Asus ben ik op zoek naar een nieuwe laptop voor alledaags gebruik.
Wat ga je met je laptop doen?
Af en toe een stukje photoshop, InDesign & casual een spelletje spelen (Skyrim / BF4), voor de rest huis, tuin en keukengebruik met Netflix e.d.
Wat is je budget?
Max. €700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, toch wel van kantoor naar huis e.d.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Hiervoor heb ik altijd asus / acer gehad aangezien de laatste keer dat ik een Lenovo laptop kocht ik na 2 jaar al geen nieuwe accu meer kon krijgen. Ik hoop dat de aftersale van Lenovo onderhand verbeterd is.
Zelf kwam ik uit op de Lenovo Ideapad 5
Dit om de volgende redenen: IPS scherm, recensies over relatief lange accuduur bij normaal gebruik (+- 8 uur), externe videokaart (MX350) en natuurlijk de prijs.
Zijn er andere vergelijkbare modellen die ik gemist heb en die hier beter bij passen?
[ Voor 7% gewijzigd door troy417 op 11-09-2020 18:55 ]