Hallo, allemaal ik wil graag zelf een pc gaan bouwen en daarop wil ik zonder lag met mijn vrienden GTA 5 en Minecraft kunnen spelen. Het asembleren wil ik graag zelf gaan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals GTA 5, Minecraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 500 euro
Heb je een absolute maximumprijs?
Mijn absolute maximumprijs is 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn toetsenbord, muis en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 8gb ram, een goede videokaart en een ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Amd processor want dat spreekt mij gewoon meer aan en heb er betere ervaring mee en dan wil ik het liefst een ryzen 5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een vette look hebben (rgb) anders ben ik ook tevreden met een zwarte pc case.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een mooi lijstje krijg met componenten voor een Game pc waar ik GTA 5 en minecraft op kan spelen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals GTA 5, Minecraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 500 euro
Heb je een absolute maximumprijs?
Mijn absolute maximumprijs is 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn toetsenbord, muis en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
minimaal 8gb ram, een goede videokaart en een ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Amd processor want dat spreekt mij gewoon meer aan en heb er betere ervaring mee en dan wil ik het liefst een ryzen 5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een vette look hebben (rgb) anders ben ik ook tevreden met een zwarte pc case.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een mooi lijstje krijg met componenten voor een Game pc waar ik GTA 5 en minecraft op kan spelen
[Voor 4% gewijzigd door Spansnl op 30-11-2020 15:24]