Situatie:
twee-onder-een kap oost-west dak, iets meer naar het zuiden dan het noorden gericht.
Wij willen graag meedoen aan het regionaal, op basis van een lening gefinancierde, zonnepanelenproject.
Helaas is er door alle andere verbouwingen op dit moment geen budget om dit geheel zelf te financieren, vandaar dat we willen deelnemen aan dit project.
Aangeboden wordt:
11 x Ja Solar 320 WP mono kristallijn
3245 Wp totaalvermorgen
Geschatte opbrengst 2560 kWh
15 jaar garantie via het project
25 jaar vermogensgarantie (deze garantie komt van Ja Solar zelf, zie ik).
Omvormer:
Solaredge (geen specifiek model, men linkt naar deze productsheet)
Optimizers:
SolarEdge P370 + adapterset
25 jaar garantie
Verder nog:
- 11x schuin pannendak stormvast systeem met blanke klemmen.
- aardlekautomaat en werkschakelaar
- aarding gehele constructie
- wegwerken bekabeling
- btw teruggave geregeld
- aanmelden bij de netbeheerder
- Serviceplan (garantie, storing en onderhoud (15 jaar), geen voorrij- en montagekosten, iedere 5 jaar reiniging van de panelen
Is €6637,92 een reële prijs? voor complete ontzorging?
Wij zijn op dit gebied compleet leek, kunnen dit niet zelf monteren en hebben dit bedrag niet achter de hand. Het gaat dus op basis van een vaste prijs per maand. We kunnen boetevrij eerder aflossen en zijn dit ook van plan.
Uiteraard kan ik het nodige vinden maar het aanbod is enorm en echt wijzer wordt ik er niet van.
Concurrerende offertes zitten onder deze prijs, maar die zijn niet op basis van een gemeentelijke financiering.
We zijn ons er van bewust dat we iets meer betalen door de afbetaal constructie.
twee-onder-een kap oost-west dak, iets meer naar het zuiden dan het noorden gericht.
Wij willen graag meedoen aan het regionaal, op basis van een lening gefinancierde, zonnepanelenproject.
Helaas is er door alle andere verbouwingen op dit moment geen budget om dit geheel zelf te financieren, vandaar dat we willen deelnemen aan dit project.
Aangeboden wordt:
11 x Ja Solar 320 WP mono kristallijn
3245 Wp totaalvermorgen
Geschatte opbrengst 2560 kWh
25 jaar vermogensgarantie (deze garantie komt van Ja Solar zelf, zie ik).
Omvormer:
Solaredge (geen specifiek model, men linkt naar deze productsheet)
Optimizers:
SolarEdge P370 + adapterset
25 jaar garantie
Verder nog:
- 11x schuin pannendak stormvast systeem met blanke klemmen.
- aardlekautomaat en werkschakelaar
- aarding gehele constructie
- wegwerken bekabeling
- btw teruggave geregeld
- aanmelden bij de netbeheerder
- Serviceplan (garantie, storing en onderhoud (15 jaar), geen voorrij- en montagekosten, iedere 5 jaar reiniging van de panelen
Is €6637,92 een reële prijs? voor complete ontzorging?
Wij zijn op dit gebied compleet leek, kunnen dit niet zelf monteren en hebben dit bedrag niet achter de hand. Het gaat dus op basis van een vaste prijs per maand. We kunnen boetevrij eerder aflossen en zijn dit ook van plan.
Uiteraard kan ik het nodige vinden maar het aanbod is enorm en echt wijzer wordt ik er niet van.
Concurrerende offertes zitten onder deze prijs, maar die zijn niet op basis van een gemeentelijke financiering.
We zijn ons er van bewust dat we iets meer betalen door de afbetaal constructie.