Onderhoud bamboe vloer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 22:36
Heb een nieuw huis gekocht en daar ligt ongeveer 40 vierkante meter bamboe vloer in. Heb een offerte aangevraagd en voor tussen de 40-50 euro de vierkante meter schuren en lakken ze de vloer weer praktisch in nieuwstaat.

Opzich valt 1600 euro nog wel iets mee maar ben vooral benieuwd of mensen dit wel eens zelf hebben gedaan of andere ervaringen hebben. Is de prijs wat normaal?

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Voor die 1600 euro zou ik het lekker zelf doen... Goede schuurmachine er overheen en lakken maar.
En als het echt moet een nieuwe vloer er in? Veertig vierkante meter laminaat/PVC of iets soortgelijks....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb in 2017 ook een huis gekocht met bamboevloer. Wilde het eerst lichter hebben, maar kleuren kan dus niet met bamboe.
Even gedacht om het zelf te doen en als het niet zou lukken dan maar een nieuwe vloer erin.
Uiteindelijk laten doen door https://www.parket-schuren.com/
Kosten me iets van 650 euro voor schuren en oliën. En zeer tevreden met het resultaat. Had ook eerst offertes van bijna het dubbele gekregen.

• KaiseRRuby
Heb zojuist ook een flink goedkopere offerte gekregen dus wellicht gaat het daar mis. Bedankt voor de tip @ione , waarom heb je het uiteindelijk niet zelf gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Omdat zelf schuren echt een k*tklus is. Bij m'n ouders hebben we 't doen gedaan met een parketvloer, maar je bent er zo lang mee bezig, en het is echt rotwerk om te doen om met zo'n grote schuurmachine aan de gang te gaan. Voor 650 euro (of iets in die geest) zou ik het ook echt lekker laten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:56:
Heb zojuist ook een flink goedkopere offerte gekregen dus wellicht gaat het daar mis. Bedankt voor de tip @ione , waarom heb je het uiteindelijk niet zelf gedaan?
Beetje late reply. Maar inderdaad veel werk. En dan moet je alles nog gaan huren enzo.
Ook wel de twijfels of het wel zou lukken. Voor die 650 heb ik het risico maar niet genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Di.Vi.
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-12-2020
@KaiseRRuby ik ben benieuwd naar de referenties. Ben je uitendelijk tevreden met de resultaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Di.Vi. schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:38:
@KaiseRRuby ik ben benieuwd naar de referenties. Ben je uitendelijk tevreden met de resultaat?
We hebben iemand ingehuurd. Eind januari gaat het gebeuren! Kosten zijn ongeveer 1200 euro. Vloer was danig versleten.
Pagina: 1