Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Vrijdagmiddagdeals] Inhoudsopgave ook bovenaan plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-09 16:44
Is het mogelijk dat er een inhoudsopgave van de vrijdagmiddagdeals bovenaan in het artikel geplaatst wordt? Bijvoorbeeld boven de grootste prijsdalers over alle categorieën? Dat zou het bladeren door de lijsten heen namelijk iets makkelijker maken. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11:54
Is het mogelijk om dit gewoon altijd te doen?
De inhoudsopgave staat traditioneel altijd voor de daadwerkelijke content... en ik vond het altijd al vreemd dat dit bij T.net niet is.

Ik snap dat het niet mooi is om er boven te plakken, gezien de lezer dan bij het openen enkel tegen die opgave kijkt, maar het zou wel erg makkelijk zijn.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19-09 17:24

PcDealer

HP ftw \o/

Een filter binnen de categorieën zou ik leuk vinden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True