Steam: iDeal valt steeds stil

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14:03
Hi all!

Ik heb een vraagje. Ik heb nu al een aantal weken dat mijn iDeal-betalingen steeds vastlopen bij Steam. Ik selecteer een game, vul mijn gegevens in, kies de bank en so far so good. Maar als ik vervolgens mijn login gegevens invul en op akkoord druk, blijft het beeld steeds hangen (in de zin van, er gebeurt niks meer, want kan nog wel de cursor bewegen etc). En ik kom al weken niet verder.

De afgelopen tijd dan maar met creditcard betaald, maar iemand enig idee hoe ik dit oplos en/of waar dit aan ligt?

Beste antwoord (via Bart ® op 14-05-2021 16:44)

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Betaalvenster van Steam groter maken. Dan verschijnt de QR code die je met de app kunt scannen. Daarmee kun je vervolgens probleemloos betalen. Het probleem is dat Steam dat venster te klein maakt waardoor de QR code niet verschijnt.

Edit: dit is de oplossing voor betalingen met ING. Geen idee hoe dat bij andere banken zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 20-12-2020 10:14 ]

Cunning linguist.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001

Reptile209

- gers -

Klinkt dan als een issue met de site van je bank (omdat je al bij de login zit). Kan je daar wel gewoon inloggen? Andere iDeal betalingen lukken wel? Heb je al een andere browser geprobeerd (of evt een incognito-window om cookies te omzeilen)?

[ Voor 12% gewijzigd door Reptile209 op 11-09-2020 12:31 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highlanderqp
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:24
Ik heb toevallig hetzelfde gisteravond meegemaakt.
Wellicht kan je via de Steam website de betaling er wel doorheen krijgen?

Mijn oplossing was uiteindelijk mijn vriendin te vragen om het even te kopen en giften.. Zelfde bank en zij kon wel betalen via IDEAL. Het lijkt dus nogal user gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Reptile209 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:28:
Klinkt dan als een issue met de site van je bank (omdat je al bij de login zit). Kan je daar wel gewoon inloggen? Andere iDeal betalingen lukken wel? Heb je al een andere browser geprobeerd?
Ja, inloggen bij de bank (ING) lukt gewoon en andere betalingen ook geen enkel probleem. Browser kies je niet denk ik, aangezien het via Steam gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Highlanderqp schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:29:
Ik heb toevallig hetzelfde gisteravond meegemaakt.
Wellicht kan je via de Steam website de betaling er wel doorheen krijgen?

Mijn oplossing was uiteindelijk mijn vriendin te vragen om het even te kopen en giften.. Zelfde bank en zij kon wel betalen via IDEAL. Het lijkt dus nogal user gebonden.
Hmm, wat weird. Ik zal het inderdaad ook eens via de website proberen. Bij mij is het nu dus al weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ja, via de website werkt het dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlanderqp
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:24
Timbox88 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:36:
Ja, via de website werkt het dus wel...
Gelukkig, dan weet ik dat ook voor een volgende keer. Bij mij werkte het namelijk niet. Kreeg via de Steam website een melding in de vorm van "U heeft teveel betalingen geprobeerd. Probeer het later nogmaals."

Dit probleem lijkt al langer aan de gang te zijn binnen de Steam applicatie, zie hier: https://steamcommunity.co...um/8/1621726179576693403/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:05
Ja mijn laatste betaling bij steam verliep ook niet 100%.

Het heeft volgens mij te maken met de web-engine die steam onderwater gebruikt welke niet helemaal lekker werkt voor de ideal website.

Bij mij ging het mis op een ander punt, namelijk betalen via telefoon app via qr code gaat dan tot daar nog goed. maar daarna terug van de betaling naar steam zelf gebeurd dan niet direct en duurt heel lang voordat hij de terugmelding doet.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Highlanderqp schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:19:
[...]

Gelukkig, dan weet ik dat ook voor een volgende keer. Bij mij werkte het namelijk niet. Kreeg via de Steam website een melding in de vorm van "U heeft teveel betalingen geprobeerd. Probeer het later nogmaals."

Dit probleem lijkt al langer aan de gang te zijn binnen de Steam applicatie, zie hier: https://steamcommunity.co...um/8/1621726179576693403/
Pff wel irritant! Dat met die meerdere betalingen duurt geloof ik 72 uur, daarna is dat verholpen. Denk dat je het dan via de website kunt doen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 15:44

grep

meer begrep...

Vandaag zelfde probleem ervaren. Ideal met ING wil niet lukken via steam applicatie.
Bij vorige aankoop (maand geleden denk ik) ook. Toen maar via paypal gedaan.

Heb het nog niet via de browser geprobeerd.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
grep schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:35:
Vandaag zelfde probleem ervaren. Ideal met ING wil niet lukken via steam applicatie.
Bij vorige aankoop (maand geleden denk ik) ook. Toen maar via paypal gedaan.

Heb het nog niet via de browser geprobeerd.
Ik heb het gisteren en eergisteren ook gehad met ing. Betalen met PayPal gingwel in een keer goed.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_____
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-05 15:52
Ik had ook problemen, maar via de website werkte het vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyle007
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-05 19:26
ik zit sins de zomer al zo... via mn vriendin werkt niet...
via mn telefoon werkt niet, via de site werkt niet.
moet nog een kaart proberen..
dusssssssssssss

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:21
Werkt vandaag weer niet goed.

Heb nu 2 keer een game gekocht, en niks in de bibliotheek. Wel 2 keer betaald en afgeschreven.
1 is nu rejected, en de andere is wachtende .... Ellende

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

ING betalen via Steam doet het al een hele tijd niet. Gewoon dramatisch.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 16:10

BvH

Hier ook 2 x nu via ideal met Rabobank. Bedrag word wel afgeschreven naar GlobalCollect maar Steam blijft op pending staan en komt na 3 uur met een failed bericht. Volgende keer maar weer de cc proberen, waardeloos dit, hopelijk betalen ze wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:36
BvH schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 01:09:
Hier ook 2 x nu via ideal met Rabobank. Bedrag word wel afgeschreven naar GlobalCollect maar Steam blijft op pending staan en komt na 3 uur met een failed bericht. Volgende keer maar weer de cc proberen, waardeloos dit, hopelijk betalen ze wel terug.
Exact het zelfde gisteren maar dan met ING, gewoon afgeschreven van mijn rekening maar na een paar uur krijg ik bericht dat de de aankoop transactie is mislukt en hun geen betaling hebben ontvangen, nog nooit gehad, vanmorgen via Steam Support waar het artikel wel bij staat een Ondersteunings aanvraag gedaan en een screenshot van de bankafschrijving er bij gedaan.

(P.S. voor de mensen die geen QR code zien in de pop-up, trek het venstertje rechts onder in de hoek wat groter, dan plopt de QR code er wel uit het niets bij in, dat moeten ze ook eens een keertje oplossen want dit is al een tijdje zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelo3
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2024
Bij mij nu ook deze issue sinds gisteren, heb ook al een support ticket aangemaakt maar nog geen antwoord op gekregen. Vorige week deed alles het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kto_mod
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-05-2024
Same here.
I tried to pay three times.
2 from a browser and 1 desktop client.
Also, send a message to the Helpdesk.

My native language is Ukrainian, also can speak Russian and English. Currently learning Dutch, but I still cant use it for discussion. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aitvaras
  • Laatst online: 31-08-2022
Gisteren en eergisteren 3x proberen te betalen. De betaling wordt afgeschreven, maar het lukt niet om de transactie af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
Lijkt met het aantal reacties op dit topic toch echt een probleem bij Steam.

Als iemand wel een antwoord terug krijgt van Steam Support, kan je het dan A.U.B. laten weten hier?

Ik heb zelf nog niets gehoord van Steam Support helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlarpNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 15:40
Same here. Kon vanmorgen wel een betaling doen via de Rabobank, maar betaling blijft op Pending Purchase staan. Gisteren kon ik niet eens betalen. Dus ik hoop dat de aankoop nog confirmed wordt vandaag, anders ga ik naar Steam Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
VlarpNL schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:23:
Same here. Kon vanmorgen wel een betaling doen via de Rabobank, maar betaling blijft op Pending Purchase staan. Gisteren kon ik niet eens betalen. Dus ik hoop dat de aankoop nog confirmed wordt vandaag, anders ga ik naar Steam Support.
Dat hebben denk ik duizenden mensen gedaan, Steam forum staat vol met klachten:
https://steamcommunity.co...um/1/4993894146672629623/

Wat ik dus erg vreemd vind is dat Steam niet naar buiten komt met een bericht over de problemen.
Sommige mensen wachten al dagen zonder enige response van Steam Support, Geen Game, en Geen Geld terug.

Er zijn ook mensen die het vandaag ook weer hebben geprobeerd met het zelfde resultaat... dit speelt al een paar dagen, dus vind het Schandalig dat Steam niet met een bericht naar buiten komt, dat er iets mis is en wat er aan de hand is.

Dacht eerst dat het aan @Timbox88 zijn probleem gerelateerd was, maar dat lijkt dus niet het geval.

Nogmaals, Schandalig dat Steam niet met een mededeling/persbericht hier over naar buiten komt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlarpNL
Heb inmiddels ook een Support ticket aangemaakt. Nog geen reactie uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
Kreeg net een standaard mailtje met een bedankje voor mijn aankoop bij Steam, en de games staan in me Steam bibliotheek... dus hoop dat de rest ook vandaag hun aankopen krijgt, en indien je meerdere keren hebt betaald je dat ook netjes terug krijgt vandaag.

Ik heb nog niets van Steam Support zelf gehoord, maar ben blij dat ondanks dat ik eergisteren een mailtje kreeg dat mijn transactie gefailed was ze dan nu toch in eens wel door zijn gegaan.

Vind het nog steeds raar dat Steam niet met een officeel bericht/excuus is gekomen voor het probleem (en wat er eventueel mis was gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kto_mod
That the answer that I got from support:
Hello,

I've looked on your account and I see that all three transactions to purchase DEATH STRANDING show as failed in our system, however, transactions with iDEAL can take 3-5 days to proceed and to settle.

As soon as we received the funds, you should receive the game.

I'll keep your help request and will check these transactions periodically.

We appreciate your patience in advance.

Thanks for using Steam,

My native language is Ukrainian, also can speak Russian and English. Currently learning Dutch, but I still cant use it for discussion. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aitvaras
  • Laatst online: 31-08-2022
Net een e-mail ontvangen waarbij de medewerker mij vraagt om een screenshot door te sturen van de betalingen die zijn afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kto_mod
One more answer:
Thanks for reaching out. We found a temporary problem that prevented some users from completing purchases. This has been fixed.

Please try your purchase again. Sorry for the inconvenience.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Betaalvenster van Steam groter maken. Dan verschijnt de QR code die je met de app kunt scannen. Daarmee kun je vervolgens probleemloos betalen. Het probleem is dat Steam dat venster te klein maakt waardoor de QR code niet verschijnt.

Edit: dit is de oplossing voor betalingen met ING. Geen idee hoe dat bij andere banken zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 20-12-2020 10:14 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlarpNL
Ja, die heb ik ook vandaag. Maar m'n aankoop staat nu in m'n Library, dus all is good.

[ Voor 24% gewijzigd door VlarpNL op 20-12-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kto_mod
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbzglpgFVY_3or92f33NxeWmBJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F7CXrGL1KjtRTLffVDuZUqnE.png?f=fotoalbum_large

Game on my account already. Three times -O-
Already created 2 refund requests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis923
  • Laatst online: 25-12-2020
I have used ABN and the QR code was clear. the money was taken but the purches stayed pending until 2 hours then said failed.

Did any of u get their money back from the bank?
I can now re purchase but i am afraid the same problem would happen whats the solution to that problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 08:43
Vandaag wat spellen proberen te kopen via Steam. Paypal -> failed, Ideal -> failed, Visa -> failed....... ik weet niet wat er aan de hand is, maar het lijkt erop dat Steam geen spellen meer wil verkopen 8)7 .......

Ohja, alles via zowel de app als via de browser geprobeerd te kopen, dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 12:13
Mij lukt het ook niet, zelfs niet vanuit mijn Steam wallet, zal wel een probleem bij Steam zelf zijn dan.

Something Went Wrong
We were unable to service your request. Please try again later.
E502 L3

Ondertussen lijkt het opgelost te zijn, tenminste aankopen vanuit mijn Steam wallet werken weer.

[ Voor 18% gewijzigd door digital8 op 27-12-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glitchygoose
  • Laatst online: 08-01-2021
Ik had het zelfde probleem en heb dit opgelost door via de browser geld op mijn account te zetten.

https://store.steampowered.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelfina33
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-01-2021
ik kan niet eens inloggen via steam in mijn ing en support antwoord alleenn in het engels aar nog steeds geen oplossinmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastaardbei
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-01-2021
Ja, het gaat gewoon niet via die Steam browser. Dat is trouwens Opera. Dat is weer een andere partij, dus de mensen van Steam kunnen de problemen daarmee niet oplossen.
Het alternatief is; de link die geopend is kopiëren en in je eigen favoriete browser plakken. Van daaruit kan je het aankoopproces afronden.
Mogelijkerwijs wordt Opera ooit zo verder ontwikkeld dat ook iDeal erin werkt. Of Steam kiest voor een andere browers. Dan alleen zal het werken als gehoopt.

Overigens is de geplaatste link naar het Steam forums over iets anders; het aankopen via de mobiele app van Steam (https://steamcommunity.co...um/8/1621726179576693403/)

Deze wel; https://steamcommunity.co...um/0/3004430610120579062/

[ Voor 21% gewijzigd door Bastaardbei op 11-01-2021 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rory_merchury
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-02-2021
Een oplossing is om de venster van de popup screen waarop je in moet loggen groter te maken. op dit manier word de QR code zichtbaar voor ing.

mensen die de app hebben kunnen dan inloggen door de qr code te scannen. dit is op dit moment voor mij het beste manier dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 06:44
Rory_merchury schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:51:
Een oplossing is om de venster van de popup screen waarop je in moet loggen groter te maken. op dit manier word de QR code zichtbaar voor ing.

mensen die de app hebben kunnen dan inloggen door de qr code te scannen. dit is op dit moment voor mij het beste manier dat werkt.
Thanks, dit werkte voor mij :) de pop-up was te klein waardoor ik geen QR code zag en inloggen met gebruikersnaam liep vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:42
zijn er mensen die hier issues mee hebben bij ING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:34
Hier nog steeds issues mee ja.. Betaalvenster vergroten en gewoon de QR scannen zoals hierboven aangegeven.. dan werkt het top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:18

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

datadevil schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:
Aanschaffen via de webpagina werkt ook. Ik gebruik eigenlijk de client hier nooit meer voor

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-06 22:50
datadevil schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:22:
hier ook problemen via Steam en Ideal, hij gaat niet meer vanaf de Steam app op mijn computer naar de beveiligide omgeving van Ideal.. Beetje jammer dit.. Als ik een spel probeer te bestellen via de grijze markt website (key sites) gaat 't wel snel, probeer ik het netjes te doen via Steam krijg ik dit soort onzin 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MetalSonic schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:20:
[...]

hier ook problemen via Steam en Ideal, hij gaat niet meer vanaf de Steam app op mijn computer naar de beveiligide omgeving van Ideal.. Beetje jammer dit.. Als ik een spel probeer te bestellen via de grijze markt website (key sites) gaat 't wel snel, probeer ik het netjes te doen via Steam krijg ik dit soort onzin 8)7 :X
Bart ® schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:09:

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-06 22:50
Wow, wat kan ik zeggen... "Works like a charm" Bedankt Bart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:35
Net weer eens geprobeerd en het is nog steeds kapot: mobiel werkt als niet sinds 2013. Desktop app: hangt na het login stuk op de ING pagina (QR code verschijnt niet, wellicht dat een resize had geholpen). Tijdens het hangen vrolijk ingelogd via een andere browser bij ING, dus daar zit het probleem niet.
Weer een boze supportvraag ingeschoten. Hoe moeilijk kan het zijn om iDeal te ondersteunen? Iedere webshop in NL met een handig neefje lukt het. Valve vind het blijkbaar te moeilijk.
Toch nog eens geprobeert via de browser en ja, dan gaat het wel. Waarom heb ik die launcher eigenlijk nog? En waarom kan Epic games dit gewoon wel werkend hebben sinds dag 1 en Valve lukt het maar niet om hier aandacht aan te geven... </vent>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:25
Ik dacht ik kom even langs om te melden dat het "probleem" zich nog steeds voordoet. Alleen in mijn geval werkt ING zonder QR code, dus gewoon inloggen met wachtwoord, helemaal niet. Ik moet wel het venster bijna even vergroten om de QR code te kunnen zien. En alleen de QR code werkt.

Echter heb ik dit probleem met het normaal inloggen alleen met Steam, niet elders. Wel heb ik het al aangegeven bij ING wellicht dat zij daar er iets mee kunnen, maar Steam zelf geeft geen reactie terug na 2 weken wachten...

[ Voor 3% gewijzigd door rain2reign op 07-07-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

En nog steeds geen vooruitgang maar nu wordt ook mijn ING-creditcard geweigerd die ik dusver gebruikte sinds iDeal stuk is. Via de website werkt iDeal wel nog.

Mijn totaal geinformeerde inschatting is dat ING's ideal-inlogpagina een of andere feature probeert te gebruiken die de ingebouwde browser van Steam niet ondersteunt.

De ING Helpdesk zegt dat het komt omdat ik geen mobiele telefoon gekoppeld heb aan mijn ING account. Ik weet niet hoe dat relevant zou moeten zijn. Het is niet dat ik geen 2fa heb want ik heb zo'n losse scanner.

[ Voor 34% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 18-01-2022 12:33 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Net weer fout gegaan nooit via de steam browser met IDEAL betalen die rommel werkt nog steeds niet.
Als je via chrome en dan een game koopt gaat alles goed. Anders dik drama. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Is al even geleden maar nu ook weer, er staat zelfs bij dat Ideal tijdelijk niet beschikbaar is... Dit is voor mij al 4 dagen...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-12-2024
Gisteren heb ik nog 2 purchases kunnen doen via iDeal, vandaag lukt het niet meer, hij lijkt wel te processen maar na 3 uur krijg ik een mail van steam support "There was an error with a recent Steam purchase." ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyran37
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10-2022
Is inderdaad weer eens zo ver. Betaling gaat gewoon maar Steam blijft daarna eeuwig hangen op "working" en de transactie staat op pending. Steam geeft dan aan dat iDeal transacties tot 2 uur kunnen duren maar het geld is al gewoon afgeschreven en dit probleem komt bij andere winkels ook niet voor.
Overigens via de mobiele app werkt het bij mij al minstens 5 jaar niet omdat de betalingsmethode "tijdelijk" niet beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Hij doet weer bagger hoor.
Jeetje man wat een ellende weer 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ja, nu al 40 euro afgeschreven maar nog niets ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn, lokale bloemenzaak werkt wel gewoon. Zaakje van 2 mensen... Het mooie is dat Steam zegt geen geld te hebben ontvangen of te hebben geaccepteerd maar het is toch echt afgeschreven..

Hoe moeilijk kan het zijn, opzetten van Ideal is 30 minuten werk lol.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyran37
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10-2022
Heb nu echt een helemaal waardeloze ervaring:
3 uur na de aankoop van een DLC krijg ik een mail met de melding dat er iets is fout gegaan en een link om de aankoop opnieuw te proberen. Normaal krijg je het afgeschreven geld vanzelf terug van de payment processor (in dit geval globalcollect) als het door de verkoper niet geïncasseerd wordt, dus ik besluit om het opnieuw te doen ervan uit gaande dat het geld terugkomt omdat Steam aangeeft dat deze transactie mislukt is.
Bij de tweede poging lukt het wel dus ik speel het spel met DLC die avond. Ergens midden op de volgende dag krijg ik weer bericht van Steam - bedankt voor je aankoop! Blijkt dat men toch heeft besloten om het geld van de eerste poging alsnog te incasseren en mij een tweede kopie van de DLC te geven, lang nadat ik die mail kreeg met retry purchase link. Steam support weigert nu een refund te geven omdat ik meer dan twee uur speeltijd heb, wat is van vóór dat ik die tweede kopie op mijn account kreeg. Ik heb meerdere keren geprobeerd het probleem duidelijk uit te leggen maar ik heb het idee dat dit niet eens gelezen wordt, ik krijg alleen maar de standaard mail ("Your playtime of an included product exceeds 2 hours"). Probeer nu iemand te bereiken via een ander support ticket ipv refund request. Het gaat hier gelukkig maar om 2 euro, maar wel lekker waardeloos weer..

[ Voor 4% gewijzigd door Tyran37 op 26-05-2022 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Wilde net Vampire Survivors kopen maar het probleem is er nog ik ben bij de Rabo en toen ik perongelukt ING had aangevinkt deet hij het wel dus of het licht aan Steam of aan de Rabo.
Pagina: 1