Ik ben dus op zoek naar een nieuwe gezinsauto en wellicht dat jullie hier nog goede suggesties hebben.
Vorige auto was een Renault Megane 2 1.5dci. Prima auto wel met veel luxe die ons 4 jaar lang goed geholpen heeft. Helaas gaf hij afgelopen maandag de geest op een rot plek en tijdstip.:strip_exif()/f/image/WDbW66JxUHmX9ZKyZssbj213.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu dus op zoek naar een nieuwe auto zodat ik weer enigzins comfortabel naar werk kan rijden als we terug zijn van vakantie.
Eisen:
-5 stoelen
-beetje ruimte, C segment? ( 1 kind, mogelijk 2 in de toekomst)
-zuinig, ik rijd ong. 45.000 km per jaar dus een zuinige diesel of LPG is dan het beste denk ik?
-trekhaak (950kg)
-cruise control
-airco (maar eigenlijk liever nog climate control)
Budget is max 4.000. Ik weet dat het niet super veel is maar met het aantal km's dat ik maak wordt de afschrijving anders veel te hoog
Waar ik zelf al aan zat te denken:
-Renault megane 3 1.5dci (betrouwbaarder dan megane 2, zuinig, relatief goedkope MRB maarja iedereen om me heen roept 'koop nou niet weer een renault)
-Volvo v50 1.6d (zuinig, vaak luxe uitgevoerd, de vrouw vind hem alleen niet zo mooi
. En ik lees niet zulke goede verhalen over de 1.6 diesel van Ford/Psa?)
-oude volvo op LPG? (Luxe uitgevoerd, wel oudere bouwjaren, hoge km-standen en dure MRB voor mijn budget, ik betwijfel of dat zich 'terugverdient' in lagere onderhoudskosten?)
Mis ik nog autos?
Vorige auto was een Renault Megane 2 1.5dci. Prima auto wel met veel luxe die ons 4 jaar lang goed geholpen heeft. Helaas gaf hij afgelopen maandag de geest op een rot plek en tijdstip.
:strip_exif()/f/image/WDbW66JxUHmX9ZKyZssbj213.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu dus op zoek naar een nieuwe auto zodat ik weer enigzins comfortabel naar werk kan rijden als we terug zijn van vakantie.
Eisen:
-5 stoelen
-beetje ruimte, C segment? ( 1 kind, mogelijk 2 in de toekomst)
-zuinig, ik rijd ong. 45.000 km per jaar dus een zuinige diesel of LPG is dan het beste denk ik?
-trekhaak (950kg)
-cruise control
-airco (maar eigenlijk liever nog climate control)
Budget is max 4.000. Ik weet dat het niet super veel is maar met het aantal km's dat ik maak wordt de afschrijving anders veel te hoog
Waar ik zelf al aan zat te denken:
-Renault megane 3 1.5dci (betrouwbaarder dan megane 2, zuinig, relatief goedkope MRB maarja iedereen om me heen roept 'koop nou niet weer een renault)
-Volvo v50 1.6d (zuinig, vaak luxe uitgevoerd, de vrouw vind hem alleen niet zo mooi
-oude volvo op LPG? (Luxe uitgevoerd, wel oudere bouwjaren, hoge km-standen en dure MRB voor mijn budget, ik betwijfel of dat zich 'terugverdient' in lagere onderhoudskosten?)
Mis ik nog autos?
don't mind me
:strip_exif()/f/image/G26DTLiWTfVXjxPfX8d3zhUM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R856pvATZUZkMQ6tQgRJyu6C.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/hcQRv5HI5Fw5NQPyxaHUvmWv.jpg?f=fotoalbum_medium)