"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat doet IE toch al voor jeOp donderdag 09 augustus 2001 21:40 schreef The Real Falcon het volgende:
Top website dit...maar erger me aan 1 ding..kunnen jullie niet het zo maken dat als ik een nieuwtje heb gelezen.. (ik bedoel dan niet de gathering maar het gewoon "homepage" nieuws)..dat alleen die van rood naar zwart gaat...in plaats van alles?..
Als dit al zo is..dan heb ik vast een instelling verkeerd staan..dan is dit een typte reactie![]()
Ciao!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
niet als dat 'overruled' wordt door de html code.. (maw visitedlink=black en link is ook black.. je ziet dus niet of je dr al op geklikt hebt..)Op donderdag 09 augustus 2001 21:42 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat doet IE toch al voor je
excuses voor mn wazige taalgebruik.. heb geen zin om na te denken
Niet alleen die ene die ik net heb gelezen.
Oh uhm wat is er met Havanna?.. dit is trouwens ook de eerste keer dat ik hier in Lieve Adjes post!..
Uit meerdere posts weet ik dat Havana zich uitermate ergert aan mensen die hun topics openen met 'Voor Femme' erinOp donderdag 09 augustus 2001 21:50 schreef The Real Falcon het volgende:
Oh uhm wat is er met Havanna?.. dit is trouwens ook de eerste keer dat ik hier in Lieve Adjes post!..
(correct me if im wrong)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
zou het ook niet weten.. en ik post hier wel es vakerOp donderdag 09 augustus 2001 21:50 schreef The Real Falcon het volgende:
Excuse Moi Havana!
Je bent nooit te oud om te leren tochOp donderdag 09 augustus 2001 21:52 schreef rick_h het volgende:
[..]
zou het ook niet weten.. en ik post hier wel es vakerinsidershumor ofzo
Maar dit gaat over T.net, niet over Got, dus het klopt nog wel redelijk.(Ook al is een duidelijke omschrijving nog steeds beter)Op donderdag 09 augustus 2001 21:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Uit meerdere posts weet ik dat Havana zich uitermate ergert aan mensen die hun topics openen met 'Voor Femme' erin(aangezien hij nog heel weinig met GoT te maken heeft)
(correct me if im wrong)
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
dit ging over T.net en niet over GoTOp donderdag 09 augustus 2001 21:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Uit meerdere posts weet ik dat Havana zich uitermate ergert aan mensen die hun topics openen met 'Voor Femme' erin(aangezien hij nog heel weinig met GoT te maken heeft)
(correct me if im wrong)
[edit] dit stond er natuurlijk al lang
Nou goed ik vind het ook wel best eerst zo.. trouwens Havana doe je best!.. Reageer je af op de slotbutton!
Het gaat er niet zozeer om dat het voor T.net is, maar wel dat de meesten schijnen te denken dat Femme achter alles zit, omdat ie het bekendste is en daarom vooral hem aanspreken. Daar ging het mij omOp donderdag 09 augustus 2001 22:10 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
dit ging over T.net en niet over GoT
[edit] dit stond er natuurlijk al lang
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
crisis... da's snelOp zaterdag 11 augustus 2001 01:23 schreef Femme het volgende:
De stylesheets zijn nu aangepast zodat bezochte links in IE en Mozilla een andere kleur (grijs) krijgen.
k had het al willen zien. Het is handig en het grijs past goed het schreeuwt niet en toch merk je het verschil. Bedankt Femme.Op zaterdag 11 augustus 2001 01:23 schreef Femme het volgende:
De stylesheets zijn nu aangepast zodat bezochte links in IE en Mozilla een andere kleur (grijs) krijgen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Anders krijgen sommigen wellicht het gevoel dat er niets meer aan t.net wordt gewerkt mbt scripts e.d.
Slotje?