Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een mint itx systeem gaan bouwen , het is nu 8 jaar geleden dat ik mijn laatste build heb gemaakt.
Het wordt een windows systeem voor gamen, ik heb een odyssey g7 dus wil deze ten volle benutten met de 3080 founders editie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 2000 met verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
pricewatch: Samsung Odyssey G7 (G75TQSU) 32" Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
de artic koeler lijkt me met de gekozen case de beste optie om voorop de chassis de monteren hierdoor gaat alle warme lucht bovenop uit de achter fan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het gaat om een mini itx build en wil graag advies omdat ik denk dat dit misschien problemen gaat geven om de warmte te gaan managen. met de uitgekozen case is 240 rad een optie en denk ik dus ook nodig te hebben. De ram is een aandachtspunt voor me aangezien deze misschien te warm wordt?
Ga je overklokken?
nee niet van plan maar wie weet[/
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie input en of ik hier goed aan doe na zolang niet gebouwd.
Een normale build en dan een 3rd party 3080 is ook een optie en daar zijn al genoeg voorbeelden van op het forum maar een small build had ik nog niet gezien. En ja wachten op de AMD info later in oktober is een optie maar voorpret is ook leuk
Ik wil graag een mint itx systeem gaan bouwen , het is nu 8 jaar geleden dat ik mijn laatste build heb gemaakt.
Het wordt een windows systeem voor gamen, ik heb een odyssey g7 dus wil deze ten volle benutten met de 3080 founders editie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 2000 met verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
pricewatch: Samsung Odyssey G7 (G75TQSU) 32" Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
de artic koeler lijkt me met de gekozen case de beste optie om voorop de chassis de monteren hierdoor gaat alle warme lucht bovenop uit de achter fan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het gaat om een mini itx build en wil graag advies omdat ik denk dat dit misschien problemen gaat geven om de warmte te gaan managen. met de uitgekozen case is 240 rad een optie en denk ik dus ook nodig te hebben. De ram is een aandachtspunt voor me aangezien deze misschien te warm wordt?
Ga je overklokken?
nee niet van plan maar wie weet[/
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie input en of ik hier goed aan doe na zolang niet gebouwd.
Een normale build en dan een 3rd party 3080 is ook een optie en daar zijn al genoeg voorbeelden van op het forum maar een small build had ik nog niet gezien. En ja wachten op de AMD info later in oktober is een optie maar voorpret is ook leuk
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 240 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 100,33 | € 100,33 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,05 | € 94,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,08 | € 99,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 891,36 | ||
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting