Community review Qnap nas, wat willen jullie getest hebben?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
Na meer dan 20 jaar prijsvragen en vette acties, heb ik afgelopen week eindelijk iets "gewonnen"! En wat voor iets, een hele mooie Qnap nas (TS-431P3-2G)!

Eén van de voorwaarden is een mooie review te schrijven, uiteraard is dat geen probleem, echter het lijkt mij wellicht beter om jullie hierbij te betrekking, immers er zijn meerdere winnaars, dus waarschijnlijk krijgen we binnenkort een aantal review van deze serie nassen er bij! Om dubbelingen te voorkomen, wil ik jullie vragen om met (originele) ideeën te komen zodat we een echt goede inhoudelijk op wens gemaakte review krijgen!

De contest zoals deze was op de FP:
plan: Lekker nassen: maak kans om een nas van QNAP te reviewen én te winnen

Een aantal zaken die sowieso besproken gaan worden:
Algemene beoordeling, bouwkwaliteit en afwerking, inbouwmogelijkheden, koelingsmogelijkheden, vormgeving, installatiegemak, modbaarheid, kwaliteit van voeding, prijs.
Daarnaast
2.5GbE performance testing >:)
& Qnap softwaresuite

Nu zou ik graag van jullie horen, welke tests jullie graag zien! Dan probeer ik die zo goed mogelijk uit te voeren.

Schiet maar raak :9

bla?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik zou Plex draaien en testen wat 1080p en 4K streams doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:37
Energieverbruik! Ik ben zelf (verstokt) Synology gebruiker maar erger me aan het feit dat ik weinig controle heb over de slaapstand van de disks terwijl ie een groot deel van de dag niks staat te doen.

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
@Q het is een 32bit Arm processor, ik ga er vanuit dat plex niet werkt en 4k al helemaal niet.

Energieverbruik ga ik zeker meten. Ben ik ook benieuwd naar. Neem aan dat hij in slaapstand gaat als er geen gebruik wordt gemaakt.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Streamen zou nog prima moeten werken. Transcoding niet.