• tjbrouwer
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-10 10:10

tjbrouwer

De cheddarboer

Topicstarter
Hallo, vandaag kreeg ik de melding dat ik weer een nieuw abbonement af mag sluiten, nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer.
Momenteel heb ik de S9+, deze heb ik toen gekozen voor de camera (en omdat ik beetje Samsung fanboy ben). Camera is dan ook een belangrijk punt maar de rest moet natuurlijk net zo goed of beter zijn als wat ik nu heb.
Mijn budget is rond de €25 in de maand, aanbetaling tot €100 (dit vanwege bewindvoering)
Zijn er betere toestellen dan wat ik nu heb te krijgen hiervoor of kan ik beter wachten?

Groetjes

Groeten

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:38
Als je onder bewindvoering staat, is het een stuk beter een sim only te nemen en je huidige telefoon houden?
Lijkt me gek geld uit te geven aan een nieuwe telefoon als je het eigenlijk niet hebt en de huidige nog werkt.

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:09
dat, en 25*24+100=700 euro, dan kan je beter zelf opsparen en dan ineens een leuk mobieltje kopen van 300 .

• tjbrouwer

tjbrouwer

De cheddarboer

Topicstarter
Cyriel85 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:21:
Als je onder bewindvoering staat, is het een stuk beter een sim only te nemen en je huidige telefoon houden?
Lijkt me gek geld uit te geven aan een nieuwe telefoon als je het eigenlijk niet hebt en de huidige nog werkt.
Wou dat de S9+ nog even mee ging, maar merk dat de batterij echt nog een halve dag maar mee gaat, met mijn werk ben ik veel buiten dus het is best belangrijk dat hij een werkdag mee gaat.
iig bedankt

Groeten

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:59
Dan zou ik een goedkopere nemen met abonnement.
Oneplus wellicht?

Alles wat je met je abonnement mee financiert krijg je ook op je bkr registratie. Let daar wel op.

Is uiteraard niet wat je horen wilt. Ben zelf al enige tijd afgestapt van telefoons in abo meenemen.

• 99ruud99
wat zijn je eisen?

er zijn heleboel mobieltjes te koop tegenwoordig, ook voor minder :)

moet het perse in combinatie met abbo , of mag het ook bijvoorbeeld 200 euro ineens zijn (spreek er met je bewindvoerder over)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

tjbrouwer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:25:
[...]

Wou dat de S9+ nog even mee ging, maar merk dat de batterij echt nog een halve dag maar mee gaat, met mijn werk ben ik veel buiten dus het is best belangrijk dat hij een werkdag mee gaat.
iig bedankt
Zet er een nieuwe batterij in, het geld wat je uiteindelijk bespaart met die actie kan je mooi aan jouw bewindvoerder geven zodat je er sneller van af bent.

Even serieus, ik snap dit soort dingen gewoon echt niet. Je hebt niet voor niets een bewindvoerder, iemand die beslissingen neemt over jouw geld om jouw rekeningen betalen en schulden af te lossen. Dan ga je toch geen nieuwe telefoon nemen? Als daar ruimte voor is dan is er ook ruimte om eerder van jouw schulden af te komen. Nogmaals, laat een nieuwe batterij in jouw huidige S9+ zetten, dan kan deze weer prima jaren mee. Die telefoon is gewoon prima, velen doen het met minder. Je hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te hebben, helemaal nu niet. Je hebt je billen gebrand, ga op de blaren zitten in plaats van het vuur weer op te stoken waarmee je je eerder al eens hebt gebrand.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Samsung M21 is een goede opvolger met zijn grote batterij en iets groter scherm. In combinatie met een abonnement is die ook niet zo duur.

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Ernemmer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:38:
Samsung M21 is een goede opvolger met zijn grote batterij en iets groter scherm. In combinatie met een abonnement is die ook niet zo duur.
Nou ja. Van een flagship naar een instapmodelletje. Beetje kort door de bocht om dat een goede opvolger te noemen.

• Ernemmer
  • Niet online
ChinaGeek schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:43:
[...]

Nou ja. Van een flagship naar een instapmodelletje. Beetje kort door de bocht om dat een goede opvolger te noemen.
Klopt, maar een flagship heb je niet voor 25 euro per maand.

• ChinaGeek
Ernemmer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:45:
[...]

Klopt, maar een flagship heb je niet voor 25 euro per maand.
TS wil iets dat net zo goed of beter is.
Dan is jouw idee niet echt heel passend.

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:38
Oneplus nord met ben abbo, 23 per maand:
https://www.belsimpel.nl/...n-promobundel-1500-2-jaar

Meeste andere opties die ik vind hebben een snap dragon 730, deze een 765. Met max 25/maand en 100 aanbetaling vind ik zo snel niets beters..

[ Voor 25% gewijzigd door Cyriel85 op 10-09-2020 19:12 ]

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

• Ernemmer
  • Niet online
De camera is wel beter.

[ Voor 52% gewijzigd door Ernemmer op 10-09-2020 19:06 ]

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 07:24
tjbrouwer schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:25:
[...]

iig bedankt
Hier ook een S9+ bezitter en de telefoon bevalt nog prima.
De USB poort is gaar door veel stof e.d. van vakanties, dat is een los printplaatje die je zelf kunt vervangen. Dan gaat hij open en vervang ik ook de accu. Dan gaat hij nog lang mee :)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Van die mensen die gelijk iemand afbranden omdat ze onder bewindvoering staan.... Kunnen meer redenen dan alleen schulden zijn dat je een bewindvoerder hebt. Feit dat er budget is, zegt genoeg :)

Ter aanvulling, volgens mij kan je met 100 euro aanbetaling en 20 a 25 euro in de maand tegenwoordig wel een Samsung Galaxy S20 al aanschaffen. Om echt wat goedkoper uit te zijn, kun je ook naar de Galaxy S10 kijken.

Maar over Xiaomi hoor ik ook hele goede verhalen. Het is maar net wat je zelf wilt natuurlijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Tweakez op 10-09-2020 20:36 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

• tjbrouwer

tjbrouwer

De cheddarboer

Topicstarter
Ik zag de Huawei p40 lite staan voor 25 in de maand, hoe staat dat gesteld, ben niet echt bekend met de huawei processors?

Groeten

• ChinaGeek
De P40 lijn mist Google ondersteuning, FYI...

• tjbrouwer

tjbrouwer

De cheddarboer

Topicstarter
ChinaGeek schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:26:
De P40 lijn mist Google ondersteuning, FYI...
Heb ik gelezen ja, is dat niet te installeren via een omweg? en qua specs?

Groeten

• 99ruud99
Rennen, hard.
Liever Xiaomi dan.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
https://www.samsung.com/n...AqAvEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Batterij vervangen kost 65 euro. Als de telefoon verder nog voldoet zou ik dat doen. Natuurlijk zal je niet meer zo lang updates krijgen op deze telefoon, maar als je dat niet erg vindt, maakt dat niet zo veel uit. Security updates zijn belangrijk, maar aan de andere kant heb ik nog nooit gehoord dat dergelijke lekken actief zijn misbruikt.

Je kunt natuurlijk ook een custom ROM gebruiken.

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik denk niet dat je een betere camera dan een S9+ kan krijgen voor dat bedrag. Ik zou gewoon de accu laten vervangen. Als je dat niet wil is een OnePlus Nord denk ik de beste optie.

• tjbrouwer

tjbrouwer

De cheddarboer

Topicstarter
jodeltje schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:39:
Ik denk niet dat je een betere camera dan een S9+ kan krijgen voor dat bedrag. Ik zou gewoon de accu laten vervangen. Als je dat niet wil is een OnePlus Nord denk ik de beste optie.
Die zag ik dus ook staan, heb wat video's bekeken en mij lijkt dat ik dat enorm achteruit ga https://www.youtube.com/watch?v=FEmju965A2A
Denk dat batterij vervangen dan beste optie is

Groeten

Pagina: 1