4Launch onjuiste levertijden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:12
Ik zat een beetje naar voedingen te kijken en daardoor viel mij op: alle artikelen die ik zo snel gecheckt heb die bij 4-launch een levertijd hebben van enkele dagen komen, als ze in de PW staan, met 24/7 er in.

Twee voorbeelden:
pricewatch: Mini-box PicoPSU-90 + 84W (Fortron) Adapter Power Kit
'Op een werkdag voor 17:00u besteld, morgen in huis'
Maar, 4launch site: "Direct leverbaar
Ruim voorradig
Vandaag besteld, op dinsdag 15-09 in huis
"

En:
pricewatch: Asus Dual GeForce RTX 2060 Super EVO V2
'Op een werkdag voor 17:00u besteld, morgen in huis'
Maar, 4launch site: "Direct leverbaar
Ruim voorradig
Voor 16:00 besteld, op maandag 14-09 in huis
"

Lijkt er op dat er in de feed informatie niet klopt. Ik heb wat PW rapporten gemaakt, maar wellicht even wat verder kijken dan die paar meldingen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:14

Mooijekind

Manager Product Content
Het gaat idd bij meer producten mis van 4Launch.
Ik laat even een collega contact opnemen met ze om te kijken waar het precies mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
@Mooijekind, er lijkt vooralsnog niets veranderd te zijn - is er nog een reactie van 4Launch gekomen?

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
@vanaalten Ik heb nog even geen nieuws, maar we zijn in gesprek met 4launch om dit op te lossen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vanaalten
Zou het een idee zijn om in afwachting van een correctie van 4Launch, zelf in de PW alles wat van 4Launch afkomt als '24/7' vooralsnog te vervangen door 'levering verwacht binnen 3 dagen'?

Dan is de PW tenminste weer correct (want als ze al binnen 1 dag leveren, is dat ook binnen 3 dagen) en is de winkel wellicht meer gemotiveerd om het sneller correct te krijgen.

Elke dag dat dit langer duurt levert ze in feite geld op door mensen die er in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
@Mooijekind @Euphanasia, heeft 4Launch ook een indicatie gegegven wanneer dit probleem opgelost is?

En toch nogmaals de suggestie:
Zou het een idee zijn om in afwachting van een correctie van 4Launch, zelf in de PW alles wat van 4Launch afkomt als '24/7' vooralsnog te vervangen door 'levering verwacht binnen 3 dagen'?

• vanaalten
@Mooijekind @Euphanasia, voorzichtige kick - er lijkt niet echt iets te veranderen.

En, excuses dat ik het zo moet verwoorden, maar ik krijg zo niet de indruk dat jullie de gebruikerservaring van de PW hoog in het vaandel hebben staan, als jullie langdurig toestaan dat de klanten de PW vervuilen met onjuiste levertijden-informatie.

• Euphanasia
@vanaalten Onze accountmanager is hier op dit moment mee bezig. Mocht er eind deze week niets veranderen dan zullen we andere maatregelen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
Er is in elk geval wat veranderd: er staat nu een "?" in de PW bij de 4-launch levertijd (althans, voor de twee producten uit m'n startpost).

Mooi, da's beter dan verkeerde informatie. Dank, wie er ook voor verantwoordelijk is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
4launch is hier nog steeds mee bezig, ik heb inderdaad de levertijden uitgezet totdat dit gefikst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
@vanaalten

4launch geeft aan dat de levertijden weer kloppen.
Ik heb wat steekproeven gedaan en dat lijkt ook zo te zijn.

Mocht je zien dat het nog steeds vaak fout staat dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
@Euphanasia, mooi, dank voor het melden & controleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com Gi-ce
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-12-2024
Goedendag,

Ik heb dezelfde ervaringen met dit bedrijf.
Kocht een videokaart 1660 super Msi en die zou snel geleverd kunnen worden.
Kijk ik een dag later nog eens de in behandeling zijnde order terug, blijkt deze ineens vertraagd met drie weken!

Ik bel met een klantenservice medewerker van 4Launch en deze weet mij te vertellen dat ze het niet meer voorradig hebbben?
Met andere woorden: je koopt iets, het is er helemaal niet en er werd droogjes gemeld dat de mail die ik had waar notabene drie weken levertijd in stond ook niet klopte, want er kon waarschijnlijk (wist men niet eens zeker) pas over twee maanden geleverd worden!
Kan gerust stellen dat de consument een soort speelbal is bij dit bedrijf, heb gevraagd of er een alternatief was, maar dit was duurder..

Heb gezegd dat ik dit product dan voor de prijs zou moeten krijgen wat ik had betaald voor de oorspronkelijke order.
Hier kon dan tien euro korting worden gegeven, waarop ik natuurlijk de tweakersprijslijst erbij had en vaststelde dat ik dan 30! euro meer betaalde..
Kortom ik het product maar gecanceled en aangekocht waar wel de levertijden gewoon klopte.

Nu probeer ik een paar maanden later een muis te kopen en wat denk je?
Weer levertijden een dag later aangepast en ik weer wachten natuurlijk..
Man voel ik mijzelf stom weer zaken met dit bedrijf te doen.
Dit is de laatste keer dat ik hier iets koop en wil anderen waarschuwen vooral hier niets aan te schaffen, aangezien het erg onbetrouwbaar is

Mvg van hesteren
Pagina: 1