Vraag

• Eleanora52
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Mijn vraag
Als ik gebeld wordt, dan krijg ik bv. 31123456789. Als ik dan terug bel, is dat nummer onbekend. Logisch, want er zou een + voor moeten staan, of 31 zou een 0 moeten zijn. Ik heb gebeld met de KPN, die kunnen er niets over vinden welke instelling het is. Gebeld met Samsung, die hebben ook geen idee. Ja, terug zetten van de fabrieksinstellingen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Samsung Galaxi S10+

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gebeld met KPN en Samsung en mijn telefoon van begin tot eind doorlopen om te kijken waar zoiets zou kunnen zitten.
Bij Roaming gekeken en die uitgezet.

Alle reacties

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Eleanora52 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:03:
Mijn vraag
Als ik gebeld wordt, dan krijg ik bv. 31123456789. Als ik dan terug bel, is dat nummer onbekend. Logisch, want er zou een + voor moeten staan, of 31 zou een 0 moeten zijn. Ik heb gebeld met de KPN, die kunnen er niets over vinden welke instelling het is. Gebeld met Samsung, die hebben ook geen idee. Ja, terug zetten van de fabrieksinstellingen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Samsung Galaxi S10+

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gebeld met KPN en Samsung en mijn telefoon van begin tot eind doorlopen om te kijken waar zoiets zou kunnen zitten.
Bij Roaming gekeken en die uitgezet.
Wat gebeurt er als je je sim in een ander toestel duwt? Neem je de problemen dan mee naar dat toestel?

• Eleanora52
Geen idee, heb geen ander toestel. Dat zou dan wel een mooie manier zijn om het te bekijken, waar het probleem zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Eleanora52 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:03:
Mijn vraag
Als ik gebeld wordt, dan krijg ik bv. 31123456789. Als ik dan terug bel, is dat nummer onbekend. Logisch, want er zou een + voor moeten staan, of 31 zou een 0 moeten zijn.
Is het bij alle nummers, of maar een enkele ?

Want het kan ook zijn dat de bellende partij een verkeerd nummer meestuurt

• Eleanora52
Het is niet bij alle nummers zo, ik zal er eens opletten,

• ChinaGeek
Eleanora52 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:02:
Geen idee, heb geen ander toestel. Dat zou dan wel een mooie manier zijn om het te bekijken, waar het probleem zit..
Hoe moeilijk is het om van iemand anders even een toestel te lenen en het probleem te reproduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleanora52
CHINAGEEK,,

Nou misschien op dit moment wel, zou zo maar kunnen als je thuis zit, in quarantaine....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
10 dagen max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:35

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Eleanora52 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:32:
CHINAGEEK,,

Nou misschien op dit moment wel, zou zo maar kunnen als je thuis zit, in quarantaine....
Komen de gesprekken zonder + van dezelfde provider als waarbij jij zit of bij een andere provider?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21

Reptile209

- gers -

Heb je bij Instellingen > Apps > (bolletjes menu) > App-machtigingen > Telefoon misschien gekke apps staan die wat met je gesprekken mogen doen? Wellicht is er daar eentje bij die dingen niet goed doet.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleanora52
FooLsKi schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:36:
[...]

Komen de gesprekken zonder + van dezelfde provider als waarbij jij zit of bij een andere provider?
Hoe kan ik dat nakijken?

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:35

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Niet, zou je moeten vragen. Heb dit probleem jaren terug weleens gehoord en dat was alleen van 1 provider naar een ander. Was een of andere instelling aan de providerkant, als ik heet me goed herinner. Is minstens 12 jaar geleden :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Pagina: 1