Facebook nieuwe stijl op de desktop timeline navigatie vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Weet iemand of er in de nieuwe interface ook een mogelijkheid is om bv. ineens naar een eerder jaar te navigeren van de tijdslijn van iemand/jezelf.

Dus zoals https://www.youtube.com/watch?v=8zyAod_uOII laat zien in de klassieke/oude stijl/interface?

Heb al een tijdje gezocht op het net maar kan niet direct het antwoord hierop vinden.
En natuurlijk ook al in de nieuwe interface gezocht.

De nieuwe interface gaat namelijk definitief worden. Per aanstaand weekend kan je niet meer switchen naar de oude interface en dan zie ik dus ook geen kans meer om bv in 1 keer naar bv 2018 van de tijdlijn te gaan.

Zie ik iets over het hoofd, wie weet raad?

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Volgens mij mis je niets en is het simpelweg niet mogelijk. Ik kom deze vraag namelijk op meerdere plekken tegen en ga er vanuit dat het al wel gevonden zou zijn als het kon.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ok, ben de vraag niet zo vaak tegengekomen. Zou goede zet zijn van FB als ze er wat aan zouden doen...
Heb je misschien url's van die andere plekken? Misschien dat daar ooit het antwoord voorbij gaat komen?

[ Voor 33% gewijzigd door Vhond op 10-09-2020 14:25 ]