Na lange tijd Cities Skylines opgepakt. Dat was nog op een GTX970 en 2x FHD. Met mijn aangepaste systeem is het spel niet te spelen op mijn desktop op mijn laptop (FHD met GTX1050) gaat het allemaal prima, maar op mijn desktop met nieuwe 3440x1440 monitor op een GTX1080 is het spel niet te spelen. De GUI onderin is ongeveer 2/3e naar rechts opgeschoven. Valideren van de files in Steam bracht geen soelaas, evanals opnieuw downloaden en installeren. Wijzigingen van resolutie maakt het elke sprong slechter tot ie bijna helemaal weg is. Ook heb ik het spel in de settings van het menu goed gezet qua resolutie, na opstarten van een file of nieuwe stad moet ik dat vaak weer corrigeren. Ik heb geen mods geïnstalleerd. Een zoektocht op Steam Community of Paradox kwam ik dit probleem niet tegen. Enige wat ik nog kan verzinnen is G-Sync? Verder doet het spel normaal.
Plaatje ter illustratie van het probleem. Erg irritant, want desktop speelt veel fijner. Zo start ie op in 16:9 ondanks mijn andere instellingen.
/f/image/lPf1okoXNZZccS50NH8p3djJ.png?f=fotoalbum_large)
En na het instellen van de goede resolutie blijft er helemaal niks over.
Plaatje ter illustratie van het probleem. Erg irritant, want desktop speelt veel fijner. Zo start ie op in 16:9 ondanks mijn andere instellingen.
/f/image/lPf1okoXNZZccS50NH8p3djJ.png?f=fotoalbum_large)
En na het instellen van de goede resolutie blijft er helemaal niks over.
/f/image/I3Pa2dmA0oUskfSF9lx1Q6lo.png?f=fotoalbum_large)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.