triple scherm setup!

Pagina: 1
Acties:

• NielsH21
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-03-2023
Hallo iedereen!

Ik ben rond aan het kijken voor een setup met 3 schermen. Ik vind het alleen lastig om de juiste schermen te vinden, wellicht dat jullie mij kunnen helpen! Ik zou graag 24 inch schermen willen, en die mogen eventueel curved zijn. Daarnaast gebruik ik de schermen voor race en vlieg simulatoren, en video bewerking.

Bedankt voor jullie moeite,

Gr,
Niels!

Edit: Ik gebruik een RTX2060 super strix videokaart. 2x HDMI en 2x Displayport. 1 Displayport is al in gebruik door mijn Valve Index.

[ Voor 16% gewijzigd door NielsH21 op 10-09-2020 11:34 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Hoi @NielsH21 en welkom op GoT! :w

Je topic staat niet op de juiste locatie, zie Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Ik verplaats je topic daarom naar Componenten Aankoopadvies.

In het aankoopadvies gedeelte van het forum worden er eisen aan je topicstart gesteld. Zie CAA beleid. Je hebt op een deel van de vragen al antwoord gegeven, maar om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het voor ons belangrijk dat je zo goed mogelijk antwoord geeft op zal deze vragen:
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
• Wat wil je bereiken?
• Wat mag het gaan kosten?
• Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
• Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Op tweakers is het ook de bedoeling dat je zelf met een voorstel komt, of in elk geval laat zien welke modellen je gezien hebt en uitlegt waarom je twijfelt. Op die manier kunnen wij passender advies geven! :)

Succes met het aanvullen van de informatie!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:10

Nibbz

Postmaster General

Waarom geen ultra wide ipv 3 schermen?

Pricewatch Ultra Wide

13:37

• NielsH21
Blaat schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:45:
Hoi @NielsH21 en welkom op GoT! :w

Je topic staat niet op de juiste locatie, zie Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Ik verplaats je topic daarom naar Componenten Aankoopadvies.

In het aankoopadvies gedeelte van het forum worden er eisen aan je topicstart gesteld. Zie CAA beleid. Je hebt op een deel van de vragen al antwoord gegeven, maar om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het voor ons belangrijk dat je zo goed mogelijk antwoord geeft op zal deze vragen:

[...]

Excuses.. En bedankt voor het verplaatsen! Ik zal dadelijk even wat schermen toevoegen die ik al gevonden had..

Op tweakers is het ook de bedoeling dat je zelf met een voorstel komt, of in elk geval laat zien welke modellen je gezien hebt en uitlegt waarom je twijfelt. Op die manier kunnen wij passender advies geven! :)

Succes met het aanvullen van de informatie!

• NielsH21
Hallo,

Omdat ik mijn schermen ook gebruik voor andere dingen tijdens het gamen. Dus dan heb ik mijn spel op de middelste full screen. En dan heb ik op de andere 2 youtube of spotify oid.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Alvast wat filters ingesteld, kijk eens naar de 10 populairste bijvoorbeeld.
https://tweakers.net/moni...1zCd3f75lfWmfZLxcOyJqVq0_

• NielsH21
mitsumark schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:32:
Alvast wat filters ingesteld, kijk eens naar de 10 populairste bijvoorbeeld.
https://tweakers.net/moni...1zCd3f75lfWmfZLxcOyJqVq0_
Die eerste in de lijst ziet er al meteen goed uit! Is een eventuele upgrade naar 1440 of zelfs 4K het waard?

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-12-2025
Dat kan, maar een 1440p (noch 4K) scherm met een hoge verversingsnelheid én ~24" bestaat niet. Dan zou je over moeten schakelen op 27". Bijv. zoiets:
Links: pricewatch: Philips E-line 275E1S Zwart
Midden: pricewatch: AOC CQ27G2U/BK Zwart
Rechts: pricewatch: Philips E-line 275E1S Zwart

Mogelijk vind je een IPS naast een VA niet zo fijn. Daarnaast is een VA voor YouTube misschien wel fijn vanwege het hogere contrast. Een 1440p VA (27") begint helaas pas bij 144Hz, dus daar betaal je wel voor.
Pagina: 1