2 monitoren voor combi werk en gamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:26
Ik zoek?
Twee monitoren voor mijn PC

Wat is je budget?
Totaal ca. 800 a 900eu

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur maar ik wil wel graag 2 monitoren die van hetzelfde merk en zelfde uiterlijk hebben.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Door het veelvuldige thuiswerken wil ik switchen van mijn huidige 1440p scherm (AOC Q2577PWQ) naar 2 1440p schermen. Graag zou ik op z'n minst 1 scherm hebben dat goed geschikt is voor gaming (CS:GO, valorant, etc.).
Op dit moment heb ik een GTX 1060 videokaart. Als ik het goed begrijp is G-Sync compatibility dan wel iets wenselijks, niet waar?

Waar loop ik tegenaan?
Ik kan uiteraard gewoon wat filters in de pricewatch gooien maar er zit veel verschil tussen de monitoren die ik uit mijn filters krijg wat betreft de prijs.

Ik kom bijvoorbeeld de Gigabyte G27QC en LG UltraGear 27GL83A-B tegen die een groot prijsverschil hebben. Op de specs zie ik het grote verschil echter niet. Daarom bij deze mijn vraag om wat advies.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

GTX 1000 series en nieuwer ondersteunen ook freesync btw

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamato
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
het mooiste is waarschijnlijk om 2x precies hetzelfde scherm te hebben, en dat kan prima voor dit budget. je krijgt dan monitoren die prima geschikt zijn voor gaming, maar ook daarbuiten uitstekend voldoen.
één van de best gereviewde monitoren van het afgelopen jaar is deze:
pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
die wordt zowel door gebruikers, als door de pers algemeen goed beoordeeld, dus daar kun je haast niet mee misgaan. en qua kosten blijf je netjes onder de 900 als je er 2 koopt.