opstarten samsung c49rg90ss gamemonitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• matsje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-10-2020
Mijn vraag Hoe kan ik mijn nieuwe monitor (Samsung c49rg90ss) gewoon eenvoudig aanzetten of vanzelf laten aangaan. Heb het ding nu 2 weken en kom er niet uit, temeer daar Samsung klantenservice (waar bol.com steeds naar verwijst) onbereikbaar is. Heb de monitor aangeschaft voor de nieuwe flight simulator en heb eigenlijk geen behoeft aan allerlei instellingen voor allerlei andere spellen.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb De gebruiksaanwijzing doorgepluisd maar niks gevonden (ook niet "terug naar fabrieksinstelling oid". 8)7
...
gamemonitor. Flight simulator

Alle reacties

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Hoe bedoel je met eenvoudig aanzetten of vanzelf laten aangaan? Je wilt hem eigenlijk op standby hebben, maar als de PC aangaat, moet de monitor ook aan?

Bij mij staat de monitor altijd aan, maar wordt zwart als de PC in slaapstand/standby gaat. Met een druk op een toets of bewegen met de muis gaat alles zo weer aan....

Wat gebeurt er dus als je de monitor gewoon aan laat staan en gebruik maakt van de energiemogelijkheden van de PC/laptop?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Die joystick een paar seconden indrukken?

Gaat er überhaupt iets aan (LED) als je de stekker er in doet?

Gaat er wel een signaal door de kabel?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:13

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Schopje naar Spielerij - Problemen & Vragen, daar is dit topic beter op zijn plek :).

Cunning linguist.